0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 6pm

Gala Hotel Excelsior Recenzje

Ocena hotelu

90%
Znakomicie

by 696 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    89%
  • Komfort

    90%
  • Cena

    87%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Petr V

para, 1.11.2022

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Maximální spokojenost.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme, že s námi sdílíte Vaše pozitivní zkušenosti a spokojenost se službami v hotelu Excelsior. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt líbil. a za celý tým hotelu se těšíme na příští shledanou.
P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

Anonim

grupa przyjaciół, 31.10.2022

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Pavel Froněk

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Personál vstřícný a obětavý.

  • Všechno

  • Všude okolo samý rus.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme za Váš pobyt a zaslané pozitivní hodnocení služeb Excelsior **** hotelu. Jsme velmi rádi, že se Vám pobyt líbil a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
L. Fojtíková, sales manager

Kovalenko Antonina

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • skvěle

  • není co dodat vše v naprostém pořádku

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za milou zprávu , zaslané hodnocení a Vaši návštěvu. Máme velkou radost, že pobyt v hotelu Excelsior proběhl k Vaší plné spokojenosti. Těšíme na příští návštěvu!
P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

Tomáš Šrenk

podróżujący w pojedynkę, 28.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
96 %
  • Děkujeme,byl to příjemný pobyt.

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Upřímně Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt v hotelu Excelsior líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z hotelů řetězce GALA HOTELS, s.r.o., ať již během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů.
L. Fojtíková, sales manager

David Kopriva

podróżujący w pojedynkę, 24.10.2022

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Super personál. Obzvláště na procedurách byla sranda. Mimo sezonu nebylo nikde narváno - jak v hotelu, tak v okolí - což bylo velmi příjemné. Hotel má také ideální polohu - ke všem hlavním cílům je to kousek a dá se dojít bez problémů pěšky.

  • - všude čisto - dobré jídlo - fajn personál - super poloha

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme, že s námi sdílíte Vaše pozitivní zkušenosti a spokojenost se službami v hotelu Excelsior. Udělalo nám velkou radost, že se Vám pobyt líbil a za celý tým hotelu děkuji za ocenění práce a těšíme na příští návštěvu!
P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 18.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše se mi líbilo. Jídlo vynikající. Obsluha dokonalá.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Vážíme si Vašeho hodnocení pobytu v hotelu Excelsior. Je skvělé, že jste si pobyt užili. Vaši chválu jsem okamžitě předala i dalším zaměstnancům, kteří se o Vás v průběhu Vaší dovolené starali. Vaše spokojenost je pro celý tým hotelu nejlepším oceněním naší práce.
Velmi se těšíme na Vaši příští návštěvu.
L.Fojtíková, sales manager

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 4.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za zaslané výborné hodnocení. Moc si toho vážíme. Máme velkou radost, že jste si Váš pobyt užili k Vaší spokojenosti a těšíme se na případnou další návštěvu!
L. Fojtíková, sales manager

Karel Lukáš

para, 29.8.2022

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
88 %
  • Chodit do Monty do saunového světa

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za zaslané hodnocení, potěšilo nás, že se Vám pobyt líbil a služby hotelu jste si užili. Rádi doporučíme pro příští pobyt přímo rezervaci v hotelu Chateau Monty SPA Resort s velkým saunovým světem, jistě k Vaší 100% spokojenosti.
L. Fojtíková, sales manager

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 3.8.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
96 %
  • Lázeňský pobyt v Gala Hotelu Excelsior se nám velmi líbil. S ubytováním, léčebnými procedurami i dalšími službami jsme byli spokojeni. Děkujeme.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme za Vaše hodnocení pobytu, které nás zároveň velmi potěšilo tím, že jste si užili celý týdenní relax k Vaší spokojenosti. Budeme rádi, když nás i napříště navštívíte!
L.Fojtíková, sales manager

Eva Prokešová

podróżujący w pojedynkę, 29.7.2022

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše bylo super.Jako vždy jsem byla úplně spokojená.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme za Vaši zprávu a sdílení Vaší spokojenosti. Jsme moc rádi, že Váš opakovaný pobyt proběhl k Vaší spokojenosti. Rádi se se všemi kolegy hotelu podělíme o Vaše ocenění jejich práce. Těšíme se na další návštěvu!
L. Fojtíková, sales manager

Ivan

para, 17.7.2022

Rakovník Česká republika

  • Cena ogólna
88 %
  • Úžasná poloha hotelu, klidné prostředí, pokoj s veškerým komfortem, příjemný personál, parkování auta.

  • Stravování - v porovnání s jinými 4* hotely (například Horal ve Šp. Mlýně, nebo Felicitas v Poděbradech) mohl být pestřejší výběr jídel k večeři. Smažená vejce a ovesná kaše prodávaná k snídani byla prakticky nepoživatelná. Vše ostatní bylo naprosto v pořádku.

Personel
10
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Ilona Kouříková

podróżujący w pojedynkę, 11.7.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
60 %
  • Velmi mě zklamala kvalita kuchyně, která se s tou někdejší, na kterou jsem se velmi těšila, nedala srovnat. Servírovány byly např. 3 dny staré croisanty, od slupky nahnilý ananas, velmi hrubě krouhaný zelný salát (na Coleslawu, který bych si zakoupila v LIDLu bych si pochutnala více), stále podávané krémové polévky těžko identifikovatelné apod.

  • Čistota.

  • Kuchyň mě velmi zklamala.

Personel
8
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
4
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za zaslaný podnět, který jsme již předali vedoucímu úseku. 3 dny staré pečivo jistě hotel nepodává, zejména croissanty se každodenně rozpékají dle potřeby, takže kromě toho, že hotel dbá na čerstvost pečiva, u tohoto druhu ani nevznikají nadbytky. Každopádně se zaměříme na kontrolu, proč tento dojem vznikl, tak aby vše probíhalo i nadále ke spokojenosti hostů. Věřím, že pokud našich služeb i v budoucnu využijete, proběhne vaše příští návštěva zcela dle Vašich představ.

František Mužík

para, 28.6.2022

Pardubický kraj

  • Cena ogólna
96 %
  • Pobyt byl na 100 procent.Zklamalo mě to,že není nikde psáno,že ten kdo měl nebo má ISCH nemá nárok na slatinový zábal,přestože jsem ho zatím všude měl,jak při welnes a tak i při lázeňské léčbě.

  • Perfektní ubytování,čistota,prima všechen personál,výborná kuchyně a kvalita,rozsah ,rautového stravování a také menší oběd navíc.Spokojenost s bazénem a solnou jeskyní,která jako teplá byla pro nás překvapením.

  • to,že při večeři,kde jsou zákusky nejsou v provozu automaty na pití

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za návštěvu hotelu a pozitivní zpětnou vazbu. Oceňujeme i Vaše podněty ke zlepšení, které vždy pečlivě monitorujeme a zpracováváme s příslušnými vedoucími úseku. Procedury se slatinou, rašelinou nebo s mimořádným vlivem na krevní oběh jsou vždy v kompetenci lékaře, který zodpovídá za vyloučení rizik. Zdraví našich hostů a profesionální přístup je vždy na prvním místě.
Potěší nás, pokud i pro příští návštěvu Mariánských Lázní zvolíte náš hotel a věříme, že již k Vaší naprosté spokojenosti.
L. Fojtíková, sales manager

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 27.6.2022

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše se mi líbilo jsem tu už potřetí. Pouze letos byl větší hluk z ulice ale to bylo tím že se tam dělají nejake přípojky.

  • Jedině co se mi nelíbí je vozidlo na převoz klientů na bazén. Je velmi nepohodlné na lezení na zadní sedadla. Většina klientů jsou senioři a mají s tím problém. Já jsem si na závěr pobytu hnula s plotynkou v kříži a tak jsem domů přijela s kulháním. Stalo by za to pořídit lepší mikrobus s pohodlným vystupováním.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za milou zprávu, zaslané hodnocení a Vaši návštěvu. Děkujeme i za podněty ke zlepšení. Předáme na příslušný úsek hotelu. Mrzí nás nepříjemnost, která Vás potkala. Pevně věříme že se najde řešení.
Pavla Přibíková - Asistent obchodního oddělení.

Renata Kretschová

inna grupa, 20.6.2022

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
32 %
  • Špína. Jídlo jak v závodní jídelně. Celková nespokojenost. Služby neodpovídají ceně.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
2
Komfort
4
Value/money
2
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Je nám líto, že pobyt neproběhl dle Vašich očekávání. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě a věřím, že když ostatní hosté takto negativní zážitky neměli, jistě jde o odstranitelné věci. Pokud byste nám podrobněji chtěli sdělit důvod Vaší nespokojenosti (byl Váš pokoj neuklizen ? nebo kde konkrétně jste zaznamenali špínu? jaké jídlo jste očekávali a nedočkali se ho? ) uvítám Vaše postřehy e-mailem na [email protected]., abychom mohli prověřit důvody Vaší nespokojenost a případné nedostatky odstranit. Děkujeme za Váš čas a návštěvu hotelu.
L. Fojtíková, sales manager

Gina Kubelková

inna grupa, 14.6.2022

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše bylo výborné. Krásně vybavený hotel že si člověk připadal jako na zámku. Strava výborná , velký výběr .

  • není co vytknout.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme za hodnocení hotelu Excelsior, Vaše naprostá spokojenost s pobytem a službami nám udělala velkou radost. Jsme moc rádi, že jste si Váš týden užili dle Vašich představ. Bude nám potěšením Vás i v budoucnu přivítat v některém z hotelů společnosti GALA HOTELS, s.r.o.
L.Fojtíková, sales manager

Anna Štěrbová

podróżujący w pojedynkę, 14.6.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Úplná spokojenost

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Moc nás těší, že hotel Chateau Monty SPA Resort Vám poskytl příjemné zázemí a služby k Vaší plné spokojenosti a děkujeme za zaslané hodnocení. Velmi rádi Vás i v budoucnu přivítáme v některém z hotelů GALA HOTELS s.r.o.
P. Přibíková, asistent obchodního oddělení

Karel Sokol

podróżujący w pojedynkę, 14.6.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Zdeňka Kulhánková

podróżujący w pojedynkę, 9.6.2022

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • Lázeňský pobyt jsme koupili rodičům jako dárek k narozeninám. Vzhledem k ceně musím bohužel přidat kritiku, a to konkrétně lázeňských procedur a jídelny. Rodiče jsou ve věku 70+, pobyt měli zakoupený na týden, obsahoval 12 procedur. Procedury byly rozložené tak, že první 3 dny měli po jedné proceduře denně, v neděli žádnou a poslední dva dny po 6! procedurách denně. První začínala v 7hodin ráno, museli si dát budíka, aby nezaspali! Takto si tedy pobyt v lázních, komplet zaplacený, nikoliv od pojišťovny, nepředstavuji. Má jít o relaxaci a pohodu a ne honičku!! Navíc měli procedury rozdělené časově tak, že - dle jejich slov - se na snídani téměř nikdy nesešli. To je tedy opravdu dovolená v lázních k pohledání! Nechápu, jak si to mohou lázeňská zařízení dovolit, když si stěžují, že nemají dostatek hostů. K jídelně nutno říci to, že jídlo dostávali běžně studené. Bohužel nejsou rodiče natolik asertivní, aby jídlo byli schopni vrátit a požádat o ohřátí. Asi je to v tomto věku pochopitelné, já bych si to líbit nenechala. Celkově tedy pro mne jako dárce pobytu je to zklamání. Nebojte, už nepřijedou.

  • Oproti recenzím z minulosti rodiče potvrdili, že neměli problém s hledáním procedur, místnosti byly dobře označené. Hotel pěkný, pěkné procházky po okolí.

  • Personál téměř 100% rusky hovořící, to si moc nepopovídáte...

Personel
8
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
10
Value/money
6
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud by klienti měli poslední dva dny po 6 procedurách, nemohli by mít dny před tím žádnou proceduru. Celou záležitost však prošetřím a zajistím nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Hezký den, Marián Rapáč