[email protected]
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Gala Hotel Excelsior Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 698 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jaruška Teplá

jednotlivec, 14.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt v hotelu Excelsior nás příjemně překvapil. Krásný hotel, všude čisto, výborná kuchyně, velké množství lázeňských procedur vč. masáží, ochotný a příjemný personál atp. Maximální spokojenost - vřele doporučujeme.

  • Vynikající kuchyně vč. množství ovoce a zeleniny. Velmi příjemný a vstřícný personál. Množství lázeňských procedur vč. skvělých masáží atp.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme za Vaši návštěvu a máme velkou radost, že pobyt proběhl zcela dle Vašich představ. Děkujeme Vám za příznivé hodnocení, moc si toho vážíme. Rádi jsme se o Vaše milé vzpomínky podělili s našim týmem.
Již se těšíme, až vás brzy opět přivítáme.
L.Fojtíková, sales manager

František Pavlík

dospělý pár, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Je to náš 5 lázeňský pobyt od roku 2003, ale u vás jsme setkali s nevšední ochotou personálu . Na procedurách jsme byli vždy obslouženi s úsměvem , stejně tak na recepci a v restauraci.

  • Pěší procházky na bazén a po okolí ,klid v prostorách a okolí hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás potěšilo, že se Vám pobyt v hotelu Excelsior líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů.
L. Fojtíková, obchodní oddělení GALA HOTELS, s.r.o

Anonym

jednotlivec, 9.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ing. Miloslav Hanuš

jednotlivec, 4.4.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • lékařská služba

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Veronika Burešová

skupina přátel, 3.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Služby a servis v hotelu dle mého názoru neodpovídají čtyřhvězdičkovému označení. Interiér je předělán do pompézniho nevkusu ( zlaté štuky, mohutný dřevěný nábytek, obrazy králů, umělé květiny), z reproduktorů zní hity 80 tých let ( Michal David, Gott..). Ale čistý, pravidelný úklid funguje.

  • Exteriér hotelu, umístění v centru poblíž kolonády. Procedury i personál milý, v pořádku. Saunový svet v partnerském hotelu, včetně skvělých dam na recepcích bazénu/sauny.

  • Doplatily jsme si za prostornější pokoj s výhledem. Ve společné koupelně s WC nefunguje větrák - centrálně vypnuto - prý ruši lázeňské hosty. Spa manažerka je arogantní, chování jak za minulého režimu, neprofesionální. Masáže/ procedury nelze jednoduše doobjednat, pouze přes spa manažerku , která je pritomna jen dopoledne. Jídlo na úrovni závodní jídelny, špatná kvalita kávy pri snidani, snaha šetřit je očividná...Chybí popisky jídla, vydávající personál často nevi , co přesně vydává ( jaká ryba? čím plněno maso...atd). Milá kosmetička nerozumi než par základních slov česky, mluvi pouze rusky, nelze se domluvit.. Hotel provozuje pravidelný spoj do partnerského hotelu, kde je bazén, sauny, další wellness servis. Spoj měl jeden den zpoždeni více než 15 minut. Na recepci nebyly schopni nic zjistit ( řidič nebere telefon, na recepci partnerského hotelu nic nevi). Na dotaz jak hodlají naši situaci vyřešit ( kamaradka je po operaci a neujde tolik do kopce , objednané služby v partnerském hotelu) nam bylo řečeno- objednáme vam taxika a vy si ho zaplaťte... Po 20ti minutách jsme vyřešili samy. Nikoho dále z hotelu nezajimalo jak...atd. Neprofesionálni.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení pobytu a jsme rádi, že jste byli se službami během pobytu spokojeni.
Hotel Excelsior je ikonický hotel se 150 letou tradicí a jak exteriér, tak Interiéry zachovávají odkaz na historický význam a nejslavnější období let 1875-1910, neboli Belle Epoque. Ten jistě byl pompézní a "zlatý", vždyť už tehdy hotel hostil řadu významých osobností celoevropského významu. Jako každý historický styl, tak i Belle Époque má své milovníky, ale i kritiky. Někomu může připadat nevkusné, ovšem jiní naopak nadšeně obdivují kombinace secese, impresionismu a jisté dekadence a s potěšením se přenesou v čase do slavných lázeňských časů prince Edwarda VII, Goetheho, W.Churchilla... Děkujeme, že jste nám dali možnost k vyjádření a malé připomínce významné historie Belle Epogue.
L.Fojtíková, sales manager

Anna Petrásková

dospělý pár, 1.4.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celý úobat byl perfektní.Personál příjemný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Dana Slováková

skupina přátel, 1.4.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velká spokojenost se vším. Děkujeme

  • Skvělé procedury, výborné jídlo, krásné ubytování, krásná turistická místa

  • Zakázala bych, aby si klienti brali do saunoveho světa mobilní telefony. Velmi to ruší. V této klidové zóně má být ticho, ne poslouchat pracovní či soukromé hovory!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 30.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Náš první pobyt v lázních splnil maximálně naše očekávání a byli jsme příjemně překvapeni jak přístupem, tak službami i městem, jako takovým.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslava Motyčková Mgr.

dospělý pár, 30.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • VŠE BYLO BÁJEČNÉ! Díky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 29.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Kvalitu lázní i hotelu hodnotíme veskrze pozitivně.

  • Celková organizace pobytu včetně lázeňských procedur.

  • Nemáme připomínky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Pavel Straka

dospělý pár, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Miroslava Plívová

jednotlivec, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byly jsme spokojené, není co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 28.3.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Hotel velmi pěkný přímo v centru Mariánských Lázní. Skvělá kuchyně, personál jídelny velice vstřícný a ochotný.

  • Neoznačené dveře v balného provozu. Personál vzhledem k tomu, že jsou hluboko postav prostě nestíhá ač se snaží jak mohou......

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alice Šiková

jednotlivec, 24.3.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Pavla Bařinová

dospělý pár, 23.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Štěpán Benda Ing

dospělý pár, 23.3.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • spokojeni až na to, že nebylo v našich silách využít bazen.... Škoda !!!

  • ubytování, procedury, stravování, poloha hotelu

  • dostupnost bazenu, cena nápojů k jídlu, po zajištění procedury odejde sestra a mám po konci odejít... a co když se mi udělá zle???? možnost zazvonit na personál ???

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Ludmila Kovářová

jednotlivec, 21.3.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • příjemný pobyt

  • vlídnost personálu

  • chaos či přetíženost u procedur

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jarmila Krejčířová

jednotlivec, 15.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt ve Vašem hotelu mě příjemně překvapil. Recepční velmi milé a vstřícné, obsluhující personál rovněž, úklidový personál pracovitý a především všechny dámy, pečující o naše těla si zaslouží velké poděkování a pochvalu. Regenerační terapie byly sympatické a užitečné. Takže spokojenost.

  • Vše viz výše. Velmi jsem ocenila možnost lehkého poledního menu. Sympatické. Ocenila jsem spojení minibusu na hotel monty.

  • Exkluzivní hotel , jako je Excelsior, by mohl více dbát na upravenost řidičů převážejících hosty v minibusu na hotel Monty.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme za Váš čas věnovaný recenzi hotelu a pobytu. Velmi nás potěšilo, že pobyt v hotelu Excelsior splnil Vaše očekávání a byli jste se službami spokojeni. Jsme rádi i za připomínky ke zlepšení a zejména máme radost, že jste si přivezly hezké vzpomínky a děkujeme za doporučení. Budeme potěšeni, pokud nás i v budoucnu navštívíte.
L.Fojtíková, sales manager

Dagmar Kalužová

jednotlivec, 14.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10