+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 699 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 17.4.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jaruška Teplá

Einzelreisender, 14.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v hotelu Excelsior nás příjemně překvapil. Krásný hotel, všude čisto, výborná kuchyně, velké množství lázeňských procedur vč. masáží, ochotný a příjemný personál atp. Maximální spokojenost - vřele doporučujeme.

  • Vynikající kuchyně vč. množství ovoce a zeleniny. Velmi příjemný a vstřícný personál. Množství lázeňských procedur vč. skvělých masáží atp.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za Vaši návštěvu a máme velkou radost, že pobyt proběhl zcela dle Vašich představ. Děkujeme Vám za příznivé hodnocení, moc si toho vážíme. Rádi jsme se o Vaše milé vzpomínky podělili s našim týmem.
Již se těšíme, až vás brzy opět přivítáme.
L.Fojtíková, sales manager

František Pavlík

Älteres Paar, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Je to náš 5 lázeňský pobyt od roku 2003, ale u vás jsme setkali s nevšední ochotou personálu . Na procedurách jsme byli vždy obslouženi s úsměvem , stejně tak na recepci a v restauraci.

  • Pěší procházky na bazén a po okolí ,klid v prostorách a okolí hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás potěšilo, že se Vám pobyt v hotelu Excelsior líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů.
L. Fojtíková, obchodní oddělení GALA HOTELS, s.r.o

Anonym

Einzelreisender, 9.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ing. Miloslav Hanuš

Einzelreisender, 4.4.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • lékařská služba

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Veronika Burešová

Gruppe von Freunden, 3.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Služby a servis v hotelu dle mého názoru neodpovídají čtyřhvězdičkovému označení. Interiér je předělán do pompézniho nevkusu ( zlaté štuky, mohutný dřevěný nábytek, obrazy králů, umělé květiny), z reproduktorů zní hity 80 tých let ( Michal David, Gott..). Ale čistý, pravidelný úklid funguje.

  • Exteriér hotelu, umístění v centru poblíž kolonády. Procedury i personál milý, v pořádku. Saunový svet v partnerském hotelu, včetně skvělých dam na recepcích bazénu/sauny.

  • Doplatily jsme si za prostornější pokoj s výhledem. Ve společné koupelně s WC nefunguje větrák - centrálně vypnuto - prý ruši lázeňské hosty. Spa manažerka je arogantní, chování jak za minulého režimu, neprofesionální. Masáže/ procedury nelze jednoduše doobjednat, pouze přes spa manažerku , která je pritomna jen dopoledne. Jídlo na úrovni závodní jídelny, špatná kvalita kávy pri snidani, snaha šetřit je očividná...Chybí popisky jídla, vydávající personál často nevi , co přesně vydává ( jaká ryba? čím plněno maso...atd). Milá kosmetička nerozumi než par základních slov česky, mluvi pouze rusky, nelze se domluvit.. Hotel provozuje pravidelný spoj do partnerského hotelu, kde je bazén, sauny, další wellness servis. Spoj měl jeden den zpoždeni více než 15 minut. Na recepci nebyly schopni nic zjistit ( řidič nebere telefon, na recepci partnerského hotelu nic nevi). Na dotaz jak hodlají naši situaci vyřešit ( kamaradka je po operaci a neujde tolik do kopce , objednané služby v partnerském hotelu) nam bylo řečeno- objednáme vam taxika a vy si ho zaplaťte... Po 20ti minutách jsme vyřešili samy. Nikoho dále z hotelu nezajimalo jak...atd. Neprofesionálni.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení pobytu a jsme rádi, že jste byli se službami během pobytu spokojeni.
Hotel Excelsior je ikonický hotel se 150 letou tradicí a jak exteriér, tak Interiéry zachovávají odkaz na historický význam a nejslavnější období let 1875-1910, neboli Belle Epoque. Ten jistě byl pompézní a "zlatý", vždyť už tehdy hotel hostil řadu významých osobností celoevropského významu. Jako každý historický styl, tak i Belle Époque má své milovníky, ale i kritiky. Někomu může připadat nevkusné, ovšem jiní naopak nadšeně obdivují kombinace secese, impresionismu a jisté dekadence a s potěšením se přenesou v čase do slavných lázeňských časů prince Edwarda VII, Goetheho, W.Churchilla... Děkujeme, že jste nám dali možnost k vyjádření a malé připomínce významné historie Belle Epogue.
L.Fojtíková, sales manager

Anna Petrásková

Älteres Paar, 1.4.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celý úobat byl perfektní.Personál příjemný.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana Slováková

Gruppe von Freunden, 1.4.2022

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velká spokojenost se vším. Děkujeme

  • Skvělé procedury, výborné jídlo, krásné ubytování, krásná turistická místa

  • Zakázala bych, aby si klienti brali do saunoveho světa mobilní telefony. Velmi to ruší. V této klidové zóně má být ticho, ne poslouchat pracovní či soukromé hovory!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 30.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Náš první pobyt v lázních splnil maximálně naše očekávání a byli jsme příjemně překvapeni jak přístupem, tak službami i městem, jako takovým.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslava Motyčková Mgr.

Älteres Paar, 30.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • VŠE BYLO BÁJEČNÉ! Díky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 29.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Kvalitu lázní i hotelu hodnotíme veskrze pozitivně.

  • Celková organizace pobytu včetně lázeňských procedur.

  • Nemáme připomínky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pavel Straka

Älteres Paar, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
10

Miroslava Plívová

Einzelreisender, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byly jsme spokojené, není co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 28.3.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotel velmi pěkný přímo v centru Mariánských Lázní. Skvělá kuchyně, personál jídelny velice vstřícný a ochotný.

  • Neoznačené dveře v balného provozu. Personál vzhledem k tomu, že jsou hluboko postav prostě nestíhá ač se snaží jak mohou......

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alice Šiková

Einzelreisender, 24.3.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Pavla Bařinová

Älteres Paar, 23.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Štěpán Benda Ing

Älteres Paar, 23.3.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • spokojeni až na to, že nebylo v našich silách využít bazen.... Škoda !!!

  • ubytování, procedury, stravování, poloha hotelu

  • dostupnost bazenu, cena nápojů k jídlu, po zajištění procedury odejde sestra a mám po konci odejít... a co když se mi udělá zle???? možnost zazvonit na personál ???

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ludmila Kovářová

Einzelreisender, 21.3.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • příjemný pobyt

  • vlídnost personálu

  • chaos či přetíženost u procedur

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jarmila Krejčířová

Einzelreisender, 15.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt ve Vašem hotelu mě příjemně překvapil. Recepční velmi milé a vstřícné, obsluhující personál rovněž, úklidový personál pracovitý a především všechny dámy, pečující o naše těla si zaslouží velké poděkování a pochvalu. Regenerační terapie byly sympatické a užitečné. Takže spokojenost.

  • Vše viz výše. Velmi jsem ocenila možnost lehkého poledního menu. Sympatické. Ocenila jsem spojení minibusu na hotel monty.

  • Exkluzivní hotel , jako je Excelsior, by mohl více dbát na upravenost řidičů převážejících hosty v minibusu na hotel Monty.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za Váš čas věnovaný recenzi hotelu a pobytu. Velmi nás potěšilo, že pobyt v hotelu Excelsior splnil Vaše očekávání a byli jste se službami spokojeni. Jsme rádi i za připomínky ke zlepšení a zejména máme radost, že jste si přivezly hezké vzpomínky a děkujeme za doporučení. Budeme potěšeni, pokud nás i v budoucnu navštívíte.
L.Fojtíková, sales manager