+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Gala Hotel Excelsior Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 698 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Dalibor Fiala

dospělý pár, 19.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Celkový dojem byl velmi dobrý. Obsluha příjemná a milá.

  • Na bazén jezdí autobus. Lázeňské procedury na úrovni. Architektura hotelu zajímavá a příjemná.

  • Lobby bar uzavřen. Omezená možnost parkování. Strava nebyla nápaditá. Výtah občas přetížený a zastavuje i když je plný.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 19.11.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Křižánek Miloslav a Křižánková Soňa.

dospělý pár, 17.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Balneo není vhodně rozděleno(inhalace spolu s jinými procedurami -zvýšené nebezpečí infekce,...), ztísněné prostory a hlučný provoz.

  • Velká možnost procházek krásnou přírodou.

  • Chátrající některé hotely,penziony a domy.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Vladimir Hl

jednotlivec, 16.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Velice milý personál v restaurací, bezchybná pokojová služba.

  • Na můj vkus relativně slabší nabídka bufetu k večeři, snídaně odpovídala standardu htl.****.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Komfort ubytování, kvalita stravy - vše na velmi dobré úrovni. Ochota a vstřícnost personálu hotelu velice dobrá.

  • Nedostatečně jednoznačné označení míst jednotlivých procedur a tak rychlé zorientování se pro hosta hotelu při první návštěvě téměř nemožné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Najbert

jednotlivec, 14.11.2021

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vysvětlit 9x hodnocení výborně je celkem zbytečné. Prostě to tak je. Poloha hotelu, vybavení, možnost pěší turistiky v okruhu 20 km. Samostatnou kapitolou je přístup všech zaměstnanců. Obdivuji hlavně obsluhu v jídelně. Úsměv, který od 7.00 do 20.00 po celý týden měla na obličeji, nebyl pouze profesionální. A to jí služba určitě začala dříve a končila později.

  • Vše, co není uvedeno v kolonce červené tlamičky s úsmevem dolů.

  • Na rozpisu procedur by mělo být uvedeno číslo dveří, kde je procedura poskytována, Informace balneo první patro není dostačující. Nebyl jsem sám, kdo se první dva dny ptal personálu. Přesto má služba Spa 5 hvězdiček, přístup personálu to ze 4,5 vytáhl.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vladimír Urban

dospělý pár, 12.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Hotel je již za zenitem. Nákladně a zdařile modernizoval koupelny, ale bezbariérový přístup do pokojů není, což u lázní, kde se léčí pohybový aparát, je nepochopitelné. Mobiliář se snaží o stylovost, ale ne vždy funguje (třídílné posuvné dveře u skříně). Dvě zásuvky v pokoji u země (jedna u topení) neodpovídají čtyřhvězdičkovému hotelu.

  • Personál, procedury i jejich prostředí, snaha všech zaměstnanců řešit a napravit případné nedostatky. Dezerty a minipředkrmy, které jsou ozdobou kuchyně.

  • Matoucí informační systém u procedur. Konkrétní případ: v rozpisu procedur (oxygen) uvedeno Balneo, masáže. Protože nikde jsem nápis Oxygen ani piktogram neviděl, zeptal jsem se sestry u parafinu. Poslala mě do Masáže 5. Takové označení ale neexistuje, jenom M1 a M2. Nakonec jsem kyslík našel ve dveřích označených jako běžný pokoj. Štítky na bufetu jsou sice stylové, ale všimne si jich málokdo, takže kuchař neustále vysvětluje, co se nabízí. Velmi často chybějí ubrousky, večeře při polopenzi je bez vody, jen s placenými nápoji. V nabídce sladkého pečiva převládají produkty z hypermarketu (sušenky, rozkrájené rolády či bábovky atd.)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Žajdlík Pavel/Vaňková Božena

dospělý pár, 10.11.2021

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S pobytem v hotelu Excelsior, s lázeňskými procedurami, s kulturním vyžitím (divadlo, kino, koncert,...) v Mar. Lázních jsme byli velmi spokojeni, plánujeme pobyt zopakovat na jaře 2022

  • Nemám(e) připomínek.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anna Bielá

skupina přátel, 8.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byly jsme velmi spokojené, hotel pěkný, personál příjemný a Marianské Lázně celkově nezklamaly.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme za příznivé hodnocení služeb hotelu. Opravdu jsme moc rádi, že jste v hotelu Excelsior strávili příjemný pobyt. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu!

Anonym

jednotlivec, 8.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • skvělé jídlo

  • hluk z chodby na balneoproceduře, poslední autobus od bazénu v hotelu Monty v 16h

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 8.11.2021

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří Pitel

jednotlivec, 7.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel bych Čechům vůbec neporucil. Hrají to jen na rusaky. Personál vam převážně ani nerozumí pokud polozite neobvyklou otázku. Procedury provádějí pracovnici co jsou převážně naštvaný ze tu praci musejí dělat. Nikdo vam neřekne k čemu je procedura dobra jak probíhá, jak přijít oblečen na danou proceduru apod. Hotel si hraje na hogofogo ale například i jídlo je jak uz tu někdo píše spíše závodni jídelna.

  • Čistota hotelu.

  • Rusky mluvící personál, není schopný často odpovědět na českou otázku.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Starší, čistý hotel, ubytování pěkné. Hotel je na hlavní třídě, dostupný do parku i ke kolonádě. Doporučujeme zjistit si předem vše o okolí nebo si vyzvednout informace v Infocentru. Strava vcelku dobrá, horší doplňování ovoce a zeleniny. Podařilo se nám vidět každý večer zpívající fontánu.

  • Klidné, příjemné ubytování, slušná strava. Velmi příjemná vrchní sestra i lékař na úvodní prohlídce 25. 10. 2021. Velmi se nám líbila masáž na suché vaně.

  • Špatně značené místnosti pro jednotlivé procedury. Přivítali bychom více zajímavých procedur a kvalitnější masáž. Uvítali bychom i pozdější odjezd do bazénu (např. v 18 nebo v 19 hodin)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 1.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Perfektní informovanost a ochota ze strany recepce.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Soňa Müllerová

dospělý pár, 29.10.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Absolutní spokojenost po všech stránkách. Jezdíme s manželem pravidelně na pobyt do lázní a vždy na jiné místo, ale v tomto případě to porušíme a rádi se vrátíme do stejného hotelu. Dík patří na Balneo, na recepci, kuchařům, servírkám, pokojským, prostě úplně úplně všem.

  • VŠE

  • NIC

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

František Kubalík

dospělý pár, 29.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %
  • - příjemný personál balnea - hezké prostředí hotelu

  • - značný chaos jak při stravování (rozhodně by se hodilo popsat, co je v nabídce, podle barvy omáčky apod. se to fakt nedá poznat), tak při procedurách (myslím, že mnozí hledali, kam mají na procedury jít, dveře nejsou dobře označeny) - hodilo by se jíst na etapy, čekali jsme nejednou na volný stůl, zejména u večeře; s tím pak souvisí i to, že obsluha prostě nestíhá - točené pivo k večeři (plzeň) příšerné, to snad radši v téhle kvalitě ani nenabízet - dlouhodobé parkování v ML je jedna velká tragédie, 1400 za týden v parkovacím domě je dražší než na letišti v Ruzyni, variantou je parkovat velmi daleko od hotelu (hotel sám má minimální parkovací kapacitu)

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Vladimír Hrejsemnou

jednotlivec, 19.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alice Dubová

skupina přátel, 18.10.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Příjemné prostředí uprostřed města. Moc jsme si to užily Děkujeme

  • Příjemný personál.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
2

Zdenka Nevařilová

skupina přátel, 18.10.2021

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • celkem vše

  • Špatné označování obcí a okolí Mariánských Lázní pro řidiče

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Věra Himmerova

jednotlivec, 18.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel má výbornou polohu, pokud chcete chodit za kulturou, na pěší vycházky nebo použít dopravu.

  • Možnost využití bazénu v hotelu Monty.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8