+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 697 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 19.11.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Křižánek Miloslav a Křižánková Soňa.

Älteres Paar, 17.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Balneo není vhodně rozděleno(inhalace spolu s jinými procedurami -zvýšené nebezpečí infekce,...), ztísněné prostory a hlučný provoz.

  • Velká možnost procházek krásnou přírodou.

  • Chátrající některé hotely,penziony a domy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Vladimir Hl

Einzelreisender, 16.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velice milý personál v restaurací, bezchybná pokojová služba.

  • Na můj vkus relativně slabší nabídka bufetu k večeři, snídaně odpovídala standardu htl.****.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Komfort ubytování, kvalita stravy - vše na velmi dobré úrovni. Ochota a vstřícnost personálu hotelu velice dobrá.

  • Nedostatečně jednoznačné označení míst jednotlivých procedur a tak rychlé zorientování se pro hosta hotelu při první návštěvě téměř nemožné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Najbert

Einzelreisender, 14.11.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vysvětlit 9x hodnocení výborně je celkem zbytečné. Prostě to tak je. Poloha hotelu, vybavení, možnost pěší turistiky v okruhu 20 km. Samostatnou kapitolou je přístup všech zaměstnanců. Obdivuji hlavně obsluhu v jídelně. Úsměv, který od 7.00 do 20.00 po celý týden měla na obličeji, nebyl pouze profesionální. A to jí služba určitě začala dříve a končila později.

  • Vše, co není uvedeno v kolonce červené tlamičky s úsmevem dolů.

  • Na rozpisu procedur by mělo být uvedeno číslo dveří, kde je procedura poskytována, Informace balneo první patro není dostačující. Nebyl jsem sám, kdo se první dva dny ptal personálu. Přesto má služba Spa 5 hvězdiček, přístup personálu to ze 4,5 vytáhl.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Vladimír Urban

Älteres Paar, 12.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hotel je již za zenitem. Nákladně a zdařile modernizoval koupelny, ale bezbariérový přístup do pokojů není, což u lázní, kde se léčí pohybový aparát, je nepochopitelné. Mobiliář se snaží o stylovost, ale ne vždy funguje (třídílné posuvné dveře u skříně). Dvě zásuvky v pokoji u země (jedna u topení) neodpovídají čtyřhvězdičkovému hotelu.

  • Personál, procedury i jejich prostředí, snaha všech zaměstnanců řešit a napravit případné nedostatky. Dezerty a minipředkrmy, které jsou ozdobou kuchyně.

  • Matoucí informační systém u procedur. Konkrétní případ: v rozpisu procedur (oxygen) uvedeno Balneo, masáže. Protože nikde jsem nápis Oxygen ani piktogram neviděl, zeptal jsem se sestry u parafinu. Poslala mě do Masáže 5. Takové označení ale neexistuje, jenom M1 a M2. Nakonec jsem kyslík našel ve dveřích označených jako běžný pokoj. Štítky na bufetu jsou sice stylové, ale všimne si jich málokdo, takže kuchař neustále vysvětluje, co se nabízí. Velmi často chybějí ubrousky, večeře při polopenzi je bez vody, jen s placenými nápoji. V nabídce sladkého pečiva převládají produkty z hypermarketu (sušenky, rozkrájené rolády či bábovky atd.)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Žajdlík Pavel/Vaňková Božena

Älteres Paar, 10.11.2021

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S pobytem v hotelu Excelsior, s lázeňskými procedurami, s kulturním vyžitím (divadlo, kino, koncert,...) v Mar. Lázních jsme byli velmi spokojeni, plánujeme pobyt zopakovat na jaře 2022

  • Nemám(e) připomínek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anna Bielá

Gruppe von Freunden, 8.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byly jsme velmi spokojené, hotel pěkný, personál příjemný a Marianské Lázně celkově nezklamaly.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za příznivé hodnocení služeb hotelu. Opravdu jsme moc rádi, že jste v hotelu Excelsior strávili příjemný pobyt. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu!

Anonym

Einzelreisender, 8.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • skvělé jídlo

  • hluk z chodby na balneoproceduře, poslední autobus od bazénu v hotelu Monty v 16h

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 8.11.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří Pitel

Einzelreisender, 7.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Hotel bych Čechům vůbec neporucil. Hrají to jen na rusaky. Personál vam převážně ani nerozumí pokud polozite neobvyklou otázku. Procedury provádějí pracovnici co jsou převážně naštvaný ze tu praci musejí dělat. Nikdo vam neřekne k čemu je procedura dobra jak probíhá, jak přijít oblečen na danou proceduru apod. Hotel si hraje na hogofogo ale například i jídlo je jak uz tu někdo píše spíše závodni jídelna.

  • Čistota hotelu.

  • Rusky mluvící personál, není schopný často odpovědět na českou otázku.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Starší, čistý hotel, ubytování pěkné. Hotel je na hlavní třídě, dostupný do parku i ke kolonádě. Doporučujeme zjistit si předem vše o okolí nebo si vyzvednout informace v Infocentru. Strava vcelku dobrá, horší doplňování ovoce a zeleniny. Podařilo se nám vidět každý večer zpívající fontánu.

  • Klidné, příjemné ubytování, slušná strava. Velmi příjemná vrchní sestra i lékař na úvodní prohlídce 25. 10. 2021. Velmi se nám líbila masáž na suché vaně.

  • Špatně značené místnosti pro jednotlivé procedury. Přivítali bychom více zajímavých procedur a kvalitnější masáž. Uvítali bychom i pozdější odjezd do bazénu (např. v 18 nebo v 19 hodin)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 1.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Perfektní informovanost a ochota ze strany recepce.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Soňa Müllerová

Älteres Paar, 29.10.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Absolutní spokojenost po všech stránkách. Jezdíme s manželem pravidelně na pobyt do lázní a vždy na jiné místo, ale v tomto případě to porušíme a rádi se vrátíme do stejného hotelu. Dík patří na Balneo, na recepci, kuchařům, servírkám, pokojským, prostě úplně úplně všem.

  • VŠE

  • NIC

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

František Kubalík

Älteres Paar, 29.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • - příjemný personál balnea - hezké prostředí hotelu

  • - značný chaos jak při stravování (rozhodně by se hodilo popsat, co je v nabídce, podle barvy omáčky apod. se to fakt nedá poznat), tak při procedurách (myslím, že mnozí hledali, kam mají na procedury jít, dveře nejsou dobře označeny) - hodilo by se jíst na etapy, čekali jsme nejednou na volný stůl, zejména u večeře; s tím pak souvisí i to, že obsluha prostě nestíhá - točené pivo k večeři (plzeň) příšerné, to snad radši v téhle kvalitě ani nenabízet - dlouhodobé parkování v ML je jedna velká tragédie, 1400 za týden v parkovacím domě je dražší než na letišti v Ruzyni, variantou je parkovat velmi daleko od hotelu (hotel sám má minimální parkovací kapacitu)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Vladimír Hrejsemnou

Einzelreisender, 19.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alice Dubová

Gruppe von Freunden, 18.10.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Příjemné prostředí uprostřed města. Moc jsme si to užily Děkujeme

  • Příjemný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
2

Zdenka Nevařilová

Gruppe von Freunden, 18.10.2021

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • celkem vše

  • Špatné označování obcí a okolí Mariánských Lázní pro řidiče

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Věra Himmerova

Einzelreisender, 18.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel má výbornou polohu, pokud chcete chodit za kulturou, na pěší vycházky nebo použít dopravu.

  • Možnost využití bazénu v hotelu Monty.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 13.10.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Všeobecná spokojenost se vším.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8