+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 698 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Irena Trejtnarová

Älteres Paar, 10.3.2018

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
0 %
  • Dobrý den. Dovolte nám hodnotit náš pobyt ne hvězdičkové ale slovně. Při příjezdu jsme byli na recepci přivítání velice příjemnou mladou paní, dobrými radami a řádem hotelu a asi od toho se odvíjel i náš pobyt. Ubytování, personál, čistota, služby, procedury a stravování velice dobré. Opravdu jsme se vším byli spokojeni. I v této předjarní době díky Vám, jsme si to užili. Ještě jednou děkujeme a když tak dáváme hvězdičku. Bude-li možné ještě někdy se k Vám rádi podíváme. Trejtnarovi.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Klára Kvetková

Junges Paar, 16.7.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
12 %
  • Do tohoto hotelu znovu NE. Do Mariánský lázní ano - město a okolí jsou opravdu nádherné. Dobré a cenově dostupné jídlo je v pizze nad taxíky, v Parkhotelu Maxim a v Mexické restauraci na Chebské.

Persönlich
2
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kvetková, dobrý den,

děkujeme za Vaše kritická slova. Veškeré Vaše připomínky prošetříme a sjednáme nápravu.

S pozdravem

Marián Rapáč
Sales & Marketing Manager

Jiří Liškutín

Familie mit älteren Kindern, 27.6.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Hotel nepoznal , že přijedou 4 osoby do dvou pokojů.Až si to uvědomil nezareagoval se snídaní pro 4 ani s večeří pro 4 , čili vždy trapné chvíle.Jídlo neodpovídalo 4**** . Služby a ubytování také neodpovídalo 4 hvězdám.Při večeři s dětmi se u všech okolních stolů kouřilo.Bazén byl kilometr od hotelu , parkoviště ve dvoře se platilo navíc bez upozornění , atd. Vidím to na max. 3 hvězdy . Liškutín

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
5
Komfort
1
Wert/Geld
2

Maria Urbankova

Einzelreisender, 2.1.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
26 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Renata Kretschová

andere Gruppe, 20.6.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Špína. Jídlo jak v závodní jídelně. Celková nespokojenost. Služby neodpovídají ceně.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Je nám líto, že pobyt neproběhl dle Vašich očekávání. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě a věřím, že když ostatní hosté takto negativní zážitky neměli, jistě jde o odstranitelné věci. Pokud byste nám podrobněji chtěli sdělit důvod Vaší nespokojenosti (byl Váš pokoj neuklizen ? nebo kde konkrétně jste zaznamenali špínu? jaké jídlo jste očekávali a nedočkali se ho? ) uvítám Vaše postřehy e-mailem na [email protected]., abychom mohli prověřit důvody Vaší nespokojenost a případné nedostatky odstranit. Děkujeme za Váš čas a návštěvu hotelu.
L. Fojtíková, sales manager

Magdalena Bartošková

Einzelreisender, 30.12.2020

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
36 %
  • hotel co si jen hraje na 4 hvězdičky

  • změna hotelu na poslední chvíli, hotel mimo centrum lázní a na kopci, pestrost a kvalita jídla odpovídala závodní kuchyni, čím více se blížil konec pobytu /uzavření hotelu/ tím menší výběr nabídky stravy, římské lázně byla kabinka pro 6 lidí

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že v souvislosti s vládními opatřeními jsme museli dříve uzavřít hotel Excelsior a rezervace přesunout do našeho sesterského hotelu Chateau Monty SPA Resort. Většina klientů uvítala, že mohli své pobyty realizovat namísto zrušení naplánované dovolené, jak je i vidět i z kladných hodnocení ostatních hostů. Chápeme, že Vám tato změna mohla přinést zklamání, i přestože hotely jsou od sebe vzdáleny 850 m a pro cestu do centra je možné využít hotelového transferu bezplatně, anebo projít lesoparkem bez převýšení. Mrzí nás, že Váš pobyt neproběhl k Vaší plné spokojenosti, také náš hotel byl omezen restrikcemi ze strany vlády a snažili jsme se v dané situaci udělat maximum pro spokojenost hostů. Doufáme proto, že jste u nás prožili i hezké chvíle, které převáží nad uvedenými nedostatky. Pevně věříme, že pokud využijete některý z našich pobytů v budoucnu, zařadíte se i Vy k velké skupině našich spokojených hostů. . GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)

Hana Víšková

Einzelreisender, 9.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Jednolůžkový pokoj, to byla tmavá, ponurá kobka, kam jsem se nerada vracela. Při odchodu z hotelu v 10 hod nečekaně k mému zděšení vstoupil údržbář do mého pokoje. Dostal mylnou informaci, že už je pokoj prázdný i když odjezd je až ve 12 hod. Příliš vysoká cena neodpovídá tomuto ubytování!!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
1
Wert/Geld
1
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
prosím přijměte naši omluvu za nepříjemnosti, které Vás potkaly v průběhu pobytu v hotelu Excelsior. Bereme názory našich klientů velmi vážně a na jejich základě neustále pracujeme s naším personálem tak, aby úrověň poskytovaných služeb byla co nejvyšší. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků.
Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu,

S pozdravem
Vedení společnosti GALA HOTELS, s.r.o.

Vlasta Suchankova

Einzelreisender, 8.8.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Velmi spokojena s ochotou vrchni sestry a jeji kolegyne v zajisteni dalsich masazi.Nespokojena s masazi plosek.Jinak vsechno v dobre kvalite.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
5

Igor Mašín

Älteres Paar, 29.7.2011

Mariánské Lázně, ČR

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Příšerná sauna + masáž Hrozné snídaně - bez doplňování Neochotný personál

Persönlich
2
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 2.5.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Wellness centra.

  • Kvalita jídla byla opravdu ubohá. Ve čtyřhvězdičkovém hotelu by měla vypadat jinak! Kuchař nabírá porce na talíře, když jsem si šla pro něco dalšího, zeptal se mě kde mám talíř! Saláty nebyly z čerstvé zeleniny, ochutnejte to sám, pane řediteli! Přijeli jsme v neděli 24.4.2022, v pondělí ráno na snídani nám nabízeli salámy, které byly oschlé-no to snad ne... Kuchaři asi šetří... Servírky nechám bez komentáře, podívejte se sám...

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Krásný dobrý den, celou záležitost prověřím a zároveň Vám děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Marián Rapáč

Anonym

Junges Paar, 29.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Při sobotním příjezdu nám recepční hotelu bylo sděleno, že služby fyzioterapie o víkendu nefungují, takže jsme dvě procedury měli až v úterý ráno za sebou těsně před odjezdem. také nikde nebyla zmínka, že se platí parkovné a v jaké výši...opět sděleno až při příjezdu.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 2.7.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 28.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • výborné načasování procedur skvělé masáže perfektní maséři výborné večeře-výběr i kuchaři krásné okolí,příroda i1.pohled na hotel i do hotelu dobrá práce recepce, ochota vyhovět

  • krátká ordinační doba lékaře a málo času na pacienta problém s internetem žádná nabídka kultury v hotelu,byť i malá žádné sportovní vyžití propojení s dceřiným hotelem častější než po dvou hodinách nebezpečná podlaha ve sprše u snídaně chybí možnost doobjednání jídla-př volské oko obsluha končí ve 20 hod.,není možné si objednat nápoj třeba i na pokoj prach na dveřích chybí rychlovarná konvice-možnost pití snídaně-slabý výběr teplých jídel málo 100 stoprocent. šťáv

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
5

Alena Reznickova

Einzelreisender, 13.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Strava neodpovida ctyhvezdickovemu hotelu. Dale prostredi v jidelne.Skoro zadne zasuvky na pokoji. Urcite bych tento pobyt v (xxxx) hotelu nedoporucil memu okoli.

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
3
Wert/Geld
1
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Řezníčková,

děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Celou záležitost jsme projednali s vedením hotelu Excelsior.

Co se týče však prostřední restaurace, nesouhlasím s Vámi. Restaurace prošla velkou rekonstrukcí a pyšní se ohlasy jak médií, tak pasantské klientely.

S přátelským pozdravem

Marián Rapáč
Business Director
GALA HOTELS, s. r. o.

Karel Blažek ing.

Älteres Paar, 1.8.2011

Marianské Lázně, Česko

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Pro hotel se 4* považuji za nepřijatelné chování prersonálu u snídaně ( hlučný, nebere ohled na hosty, protože jsou převážně zahraniční, používání nezvěřejňovatelných výrazů vč. vulgárních), na hotel takto zařazený velmi chudá snídaně z pohledu sortimentu. Sučasně otázka pokojské na chodbě, má-li uklidit pokoj, ze kterého vycházíme považuji také pro hotel do takovéto kategorie zařazený za nepřijatelné.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 12.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
4

Helena Cyrusová

Familie mit älteren Kindern, 9.2.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Tento hotel NEDOPORUČUJEME!!!Hotel jako takový je krásný a čistý. Škoda, že to samé se nedá napsat o jeho kuchyni, která připomíná spíše 4tou cenovou skupinu. Jídlo JEDNA VELKÁ TRAGÉDIE. Wc s koupelnou neodvětrávají! Co se procedury týče, nečekejte žádné odborníky. Na všechno si vystačí ukrajinky, které nemají se zdravotním personálem nic společného. Chudáci lítají jak hadr na koštěti aby vše stíhali. A to proto, že jedna ukrajinka chudák musí zvládat 10 dalších procedur najednou.( a to prý za minimální plat) A podle toho to pak vypadá. Dle jejich vlastních slov, prý zde pracují, protože vedení nepotřebuje papír o jejich vzdělání. Stížnost jsme do hotelu posílali. Bohužel, marně. Prý bylo vše v pořádku a my si jen vymýšlíme. Dokonce jsme pak byli nařknutý z krádeže skleniček a společenské hry.Smutný. Takže tento hotel už nikdy!! Velká spokojenost snad naprosto se vším je hotel Royal, který se nachází nedaleko. Ten je TOP.

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
2
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Cyrusová, dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Již jsme se Vám soukromě k celé Vaší stížnosti vyjádřili a nemáme potřebu nadále komentovat jednu velkou lež. Nechť si každý klient udělá obrázek o našich službách sám.
Management společnosti

Helena Guzejová

Älteres Paar, 1.9.2020

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Příjemné prostředí i personál na procedurách, kvalitní snídaně. Ve druhém hotelu pěkný bazén a odvoz na něj.

  • Chyběl balkon nebo terasa,v hotelu chybí denní bar s posezením, hotel nám neuznal slevový kupon,stále měnili výmluvy proč to nejde,jen někomu poradili,jak to udělat /zrušit rezervaci a pak po několika dnech objednat znovu/ , na internetu uvádí neomezený vstup do bazénu,ale ten je mimo v jiném hotelu,což tam napsáno není! Při večeři po 19. hodině něktéré druhy jídel nebo příloh chyběly. Chyběl nějaký odpolední nebo večerní program.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 28.12.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Průměrné .

  • Lokalita hotelu .

  • Amatérská anedostatečná obsluha při slavnostní večeři Byl inzerován vánoční dárek , ale teprve na dotaz jsme obrželi 1 poukaz do sauny( dárek?) !

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Marie Kocziszká

Einzelreisender, 30.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Čistota hotelu, hotel primo v centru, dobra kuchyne, krasná poloha hotelu !

  • V hotelu jsem na chodbe nikde nenasla vodu ba pití !

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6