+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Recenzie

Hodnotenie hotela

90%
Vynikajúce

podľa 699 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    95%
  • Vybavenie

    89%
  • Komfort

    90%
  • Pomer cena/kvalita

    87%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 22.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • nižší kvalita večeří

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Pavel Mafka

starší pár, 1.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Objednání přes společnost SPA : informace o kontaktu na hotel by mělo být perfektní, ne že dostaneme kontakt na ředitele hotelu a nelze se domluvit o zabezpečení parkovacího místa atd. Vedlejší hotel pro využití bazénu je cca 1 km od ubytovací kapacity (dle sdělení SPA je v sousedním hotelu????) Tento hotel již nikdy nevyužijeme, protože podmínky neodpovídají realitě.

  • Skvělá informovanost recepčních, velká ochota vyřešit položené otázky.

  • Veškerý personál je cizokrajný a nemá ochotu komunikovat v českém jazyce. Myslíme si, že pobyt v rekreačním zařízení v České republice by měl být prioritní, aby personál hovořil v našem mateřském jazyce.

Personál
4
Služby
4
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
4
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, děkujeme za Vaši návštěvu hotel Excelsior. Jsme rádi, že naše recepce Vám byla nápomocna a řešila Vaše dotazy a požadavky. Mrzí nás vzniklé nedorozumění, na které však hotel nemá vliv, v popiskách zřetelně uvádíme, že hosté využívají saunu, saunový bazének a wellness přímo v Excelsioru a větší rekreační bazén (který zmiňujete) je všem k dispozici v sesterském (nikoliv sousedním) hotelu Chateau Monty SPA Resort, vzdáleném 850 m. Ačkoliv jde o docházkovou vzdálenost, mezi oběma hotely poskytujeme zdarma svoz hotelovým transferem, který jste mohli využít. Děkujeme za pochopení a věříme, že pokud napříště zvolíte přímo Chateau Monty SPA Resort,proběhme pobyt zcela dle Vašich očekávání. Budeme rádi za zachování přízně.
L.Fojtíková, sales manager

Anonym

jednotlivec, 1.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Personál - je to o lidech. Recepční při mém nástupu 24.10.5*(nevím jméno), její kolegyně je na tom hůře. Úklid-bylo by potřeba se více zaměřit na prach na pokoji a to i při nástupu.

  • Personál v jídelně. Velice příjemní a milí.

  • Komunikace s personálem na procedůrách. Vzhledem k jazyk. barieře. Někteří se vůbec nesnaží mluvit česky.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za zaslané hodnocení, Vaše spokojenost nás potěšila a zpětná vazba je pro nás stejně důležitá. Děkujeme za Vaše postřehy, všichni cizojazyční zaměstnanci navštěvují jazykové kurzy, tak aby snadno mohli komunikovat s hosty. Omlouváme se, pokud tak tomu ve Vašme případě nebylo a zaměříme se na Vámi popsané dořešení "jazykové bariéry", jistě se nám podaří tento nedostatek odstranit ke spokojenosti všech hostů.
L. Fojtíková, sales manager

Petr V

starší pár, 1.11.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Maximální spokojenost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme, že s námi sdílíte Vaše pozitivní zkušenosti a spokojenost se službami v hotelu Excelsior. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt líbil. a za celý tým hotelu se těšíme na příští shledanou.
P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

Anonym

skupina priateľov, 31.10.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Pavel Froněk

jednotlivec, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Personál vstřícný a obětavý.

  • Všechno

  • Všude okolo samý rus.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Váš pobyt a zaslané pozitivní hodnocení služeb Excelsior **** hotelu. Jsme velmi rádi, že se Vám pobyt líbil a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
L. Fojtíková, sales manager

Kovalenko Antonina

jednotlivec, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • skvěle

  • není co dodat vše v naprostém pořádku

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Velmi děkujeme za milou zprávu , zaslané hodnocení a Vaši návštěvu. Máme velkou radost, že pobyt v hotelu Excelsior proběhl k Vaší plné spokojenosti. Těšíme na příští návštěvu!
P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

Tomáš Šrenk

jednotlivec, 28.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Děkujeme,byl to příjemný pobyt.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Upřímně Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt v hotelu Excelsior líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z hotelů řetězce GALA HOTELS, s.r.o., ať již během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů.
L. Fojtíková, sales manager

David Kopriva

jednotlivec, 24.10.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Super personál. Obzvláště na procedurách byla sranda. Mimo sezonu nebylo nikde narváno - jak v hotelu, tak v okolí - což bylo velmi příjemné. Hotel má také ideální polohu - ke všem hlavním cílům je to kousek a dá se dojít bez problémů pěšky.

  • - všude čisto - dobré jídlo - fajn personál - super poloha

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Velmi děkujeme, že s námi sdílíte Vaše pozitivní zkušenosti a spokojenost se službami v hotelu Excelsior. Udělalo nám velkou radost, že se Vám pobyt líbil a za celý tým hotelu děkuji za ocenění práce a těšíme na příští návštěvu!
P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

Anonym

jednotlivec, 18.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše se mi líbilo. Jídlo vynikající. Obsluha dokonalá.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážíme si Vašeho hodnocení pobytu v hotelu Excelsior. Je skvělé, že jste si pobyt užili. Vaši chválu jsem okamžitě předala i dalším zaměstnancům, kteří se o Vás v průběhu Vaší dovolené starali. Vaše spokojenost je pro celý tým hotelu nejlepším oceněním naší práce.
Velmi se těšíme na Vaši příští návštěvu.
L.Fojtíková, sales manager

Anonym

jednotlivec, 4.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Velmi děkujeme za zaslané výborné hodnocení. Moc si toho vážíme. Máme velkou radost, že jste si Váš pobyt užili k Vaší spokojenosti a těšíme se na případnou další návštěvu!
L. Fojtíková, sales manager

Karel Lukáš

starší pár, 29.8.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Chodit do Monty do saunového světa

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, děkujeme za zaslané hodnocení, potěšilo nás, že se Vám pobyt líbil a služby hotelu jste si užili. Rádi doporučíme pro příští pobyt přímo rezervaci v hotelu Chateau Monty SPA Resort s velkým saunovým světem, jistě k Vaší 100% spokojenosti.
L. Fojtíková, sales manager

Anonym

jednotlivec, 3.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Lázeňský pobyt v Gala Hotelu Excelsior se nám velmi líbil. S ubytováním, léčebnými procedurami i dalšími službami jsme byli spokojeni. Děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaše hodnocení pobytu, které nás zároveň velmi potěšilo tím, že jste si užili celý týdenní relax k Vaší spokojenosti. Budeme rádi, když nás i napříště navštívíte!
L.Fojtíková, sales manager

Eva Prokešová

jednotlivec, 29.7.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše bylo super.Jako vždy jsem byla úplně spokojená.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaši zprávu a sdílení Vaší spokojenosti. Jsme moc rádi, že Váš opakovaný pobyt proběhl k Vaší spokojenosti. Rádi se se všemi kolegy hotelu podělíme o Vaše ocenění jejich práce. Těšíme se na další návštěvu!
L. Fojtíková, sales manager

Ivan

starší pár, 17.7.2022

Rakovník Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Úžasná poloha hotelu, klidné prostředí, pokoj s veškerým komfortem, příjemný personál, parkování auta.

  • Stravování - v porovnání s jinými 4* hotely (například Horal ve Šp. Mlýně, nebo Felicitas v Poděbradech) mohl být pestřejší výběr jídel k večeři. Smažená vejce a ovesná kaše prodávaná k snídani byla prakticky nepoživatelná. Vše ostatní bylo naprosto v pořádku.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Ilona Kouříková

jednotlivec, 11.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Velmi mě zklamala kvalita kuchyně, která se s tou někdejší, na kterou jsem se velmi těšila, nedala srovnat. Servírovány byly např. 3 dny staré croisanty, od slupky nahnilý ananas, velmi hrubě krouhaný zelný salát (na Coleslawu, který bych si zakoupila v LIDLu bych si pochutnala více), stále podávané krémové polévky těžko identifikovatelné apod.

  • Čistota.

  • Kuchyň mě velmi zklamala.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, děkujeme za zaslaný podnět, který jsme již předali vedoucímu úseku. 3 dny staré pečivo jistě hotel nepodává, zejména croissanty se každodenně rozpékají dle potřeby, takže kromě toho, že hotel dbá na čerstvost pečiva, u tohoto druhu ani nevznikají nadbytky. Každopádně se zaměříme na kontrolu, proč tento dojem vznikl, tak aby vše probíhalo i nadále ke spokojenosti hostů. Věřím, že pokud našich služeb i v budoucnu využijete, proběhne vaše příští návštěva zcela dle Vašich představ.

František Mužík

starší pár, 28.6.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Pobyt byl na 100 procent.Zklamalo mě to,že není nikde psáno,že ten kdo měl nebo má ISCH nemá nárok na slatinový zábal,přestože jsem ho zatím všude měl,jak při welnes a tak i při lázeňské léčbě.

  • Perfektní ubytování,čistota,prima všechen personál,výborná kuchyně a kvalita,rozsah ,rautového stravování a také menší oběd navíc.Spokojenost s bazénem a solnou jeskyní,která jako teplá byla pro nás překvapením.

  • to,že při večeři,kde jsou zákusky nejsou v provozu automaty na pití

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Velmi děkujeme za návštěvu hotelu a pozitivní zpětnou vazbu. Oceňujeme i Vaše podněty ke zlepšení, které vždy pečlivě monitorujeme a zpracováváme s příslušnými vedoucími úseku. Procedury se slatinou, rašelinou nebo s mimořádným vlivem na krevní oběh jsou vždy v kompetenci lékaře, který zodpovídá za vyloučení rizik. Zdraví našich hostů a profesionální přístup je vždy na prvním místě.
Potěší nás, pokud i pro příští návštěvu Mariánských Lázní zvolíte náš hotel a věříme, že již k Vaší naprosté spokojenosti.
L. Fojtíková, sales manager

Anonym

jednotlivec, 27.6.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše se mi líbilo jsem tu už potřetí. Pouze letos byl větší hluk z ulice ale to bylo tím že se tam dělají nejake přípojky.

  • Jedině co se mi nelíbí je vozidlo na převoz klientů na bazén. Je velmi nepohodlné na lezení na zadní sedadla. Většina klientů jsou senioři a mají s tím problém. Já jsem si na závěr pobytu hnula s plotynkou v kříži a tak jsem domů přijela s kulháním. Stalo by za to pořídit lepší mikrobus s pohodlným vystupováním.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Velmi děkujeme za milou zprávu, zaslané hodnocení a Vaši návštěvu. Děkujeme i za podněty ke zlepšení. Předáme na příslušný úsek hotelu. Mrzí nás nepříjemnost, která Vás potkala. Pevně věříme že se najde řešení.
Pavla Přibíková - Asistent obchodního oddělení.

Renata Kretschová

iná skupina, 20.6.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
32 %
  • Špína. Jídlo jak v závodní jídelně. Celková nespokojenost. Služby neodpovídají ceně.

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Je nám líto, že pobyt neproběhl dle Vašich očekávání. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě a věřím, že když ostatní hosté takto negativní zážitky neměli, jistě jde o odstranitelné věci. Pokud byste nám podrobněji chtěli sdělit důvod Vaší nespokojenosti (byl Váš pokoj neuklizen ? nebo kde konkrétně jste zaznamenali špínu? jaké jídlo jste očekávali a nedočkali se ho? ) uvítám Vaše postřehy e-mailem na [email protected]., abychom mohli prověřit důvody Vaší nespokojenost a případné nedostatky odstranit. Děkujeme za Váš čas a návštěvu hotelu.
L. Fojtíková, sales manager

Gina Kubelková

iná skupina, 14.6.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše bylo výborné. Krásně vybavený hotel že si člověk připadal jako na zámku. Strava výborná , velký výběr .

  • není co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Gala Hotel Excelsior odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za hodnocení hotelu Excelsior, Vaše naprostá spokojenost s pobytem a službami nám udělala velkou radost. Jsme moc rádi, že jste si Váš týden užili dle Vašich představ. Bude nám potěšením Vás i v budoucnu přivítat v některém z hotelů společnosti GALA HOTELS, s.r.o.
L.Fojtíková, sales manager