+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Reviews

Hotel ratings

90%
Perfect

by 699 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    92%
  • Cleanliness

    95%
  • Equipment

    89%
  • Comfort

    90%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Sort by:
Show:

Andrea Brodská

single traveler, 20.11.2017

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Mariánské lázně ANO - hotel Excelsior NE 90% hostů důchodového věku, žádná zábava (kulečník,šipky..... nic) příště určitě jiný hotel

  • Hotel je na dobrém místě, kousíček od kolonády. Služby wellness opravdu kvalitní, když je to možné,vychází vám vstříc s termíny a úpravami masáží atd. :) Personál wellness služeb milý a příjemný. Výhled z hotelu na okolní kopce, (bylo nasněženo a bylo to opravdu krásné)

  • Hotel s malým parkovacím zázemím za 250,-/den, jinak všude zony :/ Vybavení hotelu je zastaralé a opotřebované. Úklid pokojů velmi průměrný. Stravování a obsluha hodně průměrné.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
5

Premysl Pivoda

single traveler, 28.11.2015

Zlínský kraj

  • Overall rating
58 %
  • Špatně vybaveni SPA ,sauna,masážni prostory a ošetřováci místnosti! V místnostech je velmi chladno a cítíme průvan ze schodiště,které by mělo byt uzavřeno!

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
5

Karin Pastrňáková

single traveler, 12.10.2015

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Při nástupu na pobyt nastala drobná komplikace. V požadavku byly oddělené postele, postele byly spojené, takže jsme museli 15 minut počkat, až se toto dá do pořádku. Ale to považuji za celkem drobnost. Koupelna spojená s WC měla nefunkční větrák. Přesto, že jsem toto konzultovala v pondělí s pokojskou a nahlásila závadu v úterý ráno, neboť byla velmi cítit toaleta, do konce pobytu se nic nezměnilo. Takže nastala varianta koupit vůni na toaletu a větrat a větrat..... V neděli jsme obdrželi rozpis procedur na pondělí. Nevyhovoval čas na 7:00 hodinu ranní. Procedury měly být přesunuty na jiný den a pozdější termín, dle mé žádosti, nicméně když jsme obdrželi rozpis procedur na celý týden, opět tam byly termíny na 7:00 hodinu ranní přesto, že jsem žádala nejdříve termín po 8:00 hodině ranní. V pondělí jsme čekali na vstupní lékařskou prohlídku od 13:00 do 15:30 hodin, takže téměř celé pondělí bylo pryč. Vstupní lékařská prohlídka 2 lidi trvala maximálně 5 min. Vzhledem k tomu, že jsem s sebou měla lékařské zprávy a chtěla jsem zaměřit celý pobyt hlavně na rehabilitaci krční a bederní páteře, vybrala si paní doktorka z předložených zpráv, pro mne zcela nepředstavitelně, to že se ve zprávě z neurologie objevuje, že mám astma a do 8 let jsem měla epilepsii.... Tudíž procedury, které mi byly předepsány se sestávaly z plynových injekcí, plynové obálky, rašeliny na bederní páteř, která byla předepsána synovi, ale tu jsem také de facto neměla absolvovat, neboť mám vysoký krevní tlak, byť zaléčený (tyto procedury jsem tedy absolvovala na své riziko), inhalace, parafínu a 2 klasických masáží částečných..... Původně nám pondělní masáž nenahradili, takže jsem musela několikrát žádat o přepsání procedur. Co se týče personálu zajišťující procedury, přístup ke klientům byl velmi individuální. Synovi zbyly z procedur ještě 3 klasické masáže a chtěla jsem, aby mi je vyměnili za masáže plosek nohou. Přičemž hlavní sestra nepochopila moji žádost a řekla mi, že za inhalace plosky nohou vyměnit nelze. Takže nastalo znova studování rozpisu procedur a opětovné zjištění toho, že nám nenahradili pondělní klasickou masáž ani jednomu. Takže jsem musela znova žádat o nový rozpis procedur. Již když jsem pobyt objednávala, měla jsem v požadavcích, že část nebo všechny procedury budu za syna čerpat já. S personálem zajišťujícím procedury jsem byla spokojená podle jednotlivců více nebo méně. Vždy jde v prvé řadě o lidi. Chování personálu zajišťující procedury úplně v pořádku z mého pohledu nebylo. Spokojená jsem byla především s masérkami zajišťujícími komplexní masáž a masáž plosek nohou. Na rašelině na bederní páteř jsem první den byla spokojená, druhý den došlo k nedorozumění s personálem, neboť mi nebylo vyhověno s tím, že mohu při této proceduře ležet na zádech. První den to problém nebyl. Vzhledem k tomu, že mám reflux žaludku a brániční kýlu, udělalo se mi v poloze na břiše pochopitelně nedobře, přestože jsem personál žádala, abych mohla ležet na zádech, chování sestry bylo nekompromisní a musela jsem si lehnout na břicho. Další dny po této komplikaci již nebyl problém ležet na zádech. Jak jsem již psala výše, vždy je vše o lidech... Pro příště mám ponaučení z tohoto, že budu chtít vědět dopředu, jaké procedury jsou v pobytu obsažené a za co si platím.... S předepsanými procedurami jsem spokojená nebyla. Čekala jsem od tohoto víc. Asi jsem byla trochu naivní, neb jsem ještě žádný takovýto pobyt neabsolvovala a moje představa byla zcela jiná. Byla jsem již na jednom týdenní lázeňském pobytu, kde ovšem byly procedury pevně dané. Co se týče stravy a obslužného personálu jsme byli velmi spokojení. V této oblasti nemám žádné připomínky.

  • Obsluhující personál zajišťující servis v restauraci. Kvalita jídla. Prostředí restaurace.

  • Zajištění a rozpis procedur. To bylo velmi slabé.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
5

Anonym

23.10.2023

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Pavel Mafka

mature couple, 1.11.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %
  • Objednání přes společnost SPA : informace o kontaktu na hotel by mělo být perfektní, ne že dostaneme kontakt na ředitele hotelu a nelze se domluvit o zabezpečení parkovacího místa atd. Vedlejší hotel pro využití bazénu je cca 1 km od ubytovací kapacity (dle sdělení SPA je v sousedním hotelu????) Tento hotel již nikdy nevyužijeme, protože podmínky neodpovídají realitě.

  • Skvělá informovanost recepčních, velká ochota vyřešit položené otázky.

  • Veškerý personál je cizokrajný a nemá ochotu komunikovat v českém jazyce. Myslíme si, že pobyt v rekreačním zařízení v České republice by měl být prioritní, aby personál hovořil v našem mateřském jazyce.

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
4
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za Vaši návštěvu hotel Excelsior. Jsme rádi, že naše recepce Vám byla nápomocna a řešila Vaše dotazy a požadavky. Mrzí nás vzniklé nedorozumění, na které však hotel nemá vliv, v popiskách zřetelně uvádíme, že hosté využívají saunu, saunový bazének a wellness přímo v Excelsioru a větší rekreační bazén (který zmiňujete) je všem k dispozici v sesterském (nikoliv sousedním) hotelu Chateau Monty SPA Resort, vzdáleném 850 m. Ačkoliv jde o docházkovou vzdálenost, mezi oběma hotely poskytujeme zdarma svoz hotelovým transferem, který jste mohli využít. Děkujeme za pochopení a věříme, že pokud napříště zvolíte přímo Chateau Monty SPA Resort,proběhme pobyt zcela dle Vašich očekávání. Budeme rádi za zachování přízně.
L.Fojtíková, sales manager

Ilona Kouříková

single traveler, 11.7.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %
  • Velmi mě zklamala kvalita kuchyně, která se s tou někdejší, na kterou jsem se velmi těšila, nedala srovnat. Servírovány byly např. 3 dny staré croisanty, od slupky nahnilý ananas, velmi hrubě krouhaný zelný salát (na Coleslawu, který bych si zakoupila v LIDLu bych si pochutnala více), stále podávané krémové polévky těžko identifikovatelné apod.

  • Čistota.

  • Kuchyň mě velmi zklamala.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
4
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za zaslaný podnět, který jsme již předali vedoucímu úseku. 3 dny staré pečivo jistě hotel nepodává, zejména croissanty se každodenně rozpékají dle potřeby, takže kromě toho, že hotel dbá na čerstvost pečiva, u tohoto druhu ani nevznikají nadbytky. Každopádně se zaměříme na kontrolu, proč tento dojem vznikl, tak aby vše probíhalo i nadále ke spokojenosti hostů. Věřím, že pokud našich služeb i v budoucnu využijete, proběhne vaše příští návštěva zcela dle Vašich představ.

František Kubalík

mature couple, 29.10.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %
  • - příjemný personál balnea - hezké prostředí hotelu

  • - značný chaos jak při stravování (rozhodně by se hodilo popsat, co je v nabídce, podle barvy omáčky apod. se to fakt nedá poznat), tak při procedurách (myslím, že mnozí hledali, kam mají na procedury jít, dveře nejsou dobře označeny) - hodilo by se jíst na etapy, čekali jsme nejednou na volný stůl, zejména u večeře; s tím pak souvisí i to, že obsluha prostě nestíhá - točené pivo k večeři (plzeň) příšerné, to snad radši v téhle kvalitě ani nenabízet - dlouhodobé parkování v ML je jedna velká tragédie, 1400 za týden v parkovacím domě je dražší než na letišti v Ruzyni, variantou je parkovat velmi daleko od hotelu (hotel sám má minimální parkovací kapacitu)

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
10
Comfort
6
Value/money
4

Jarmila Burianová

single traveler, 13.3.2016

Čeština

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

mature couple, 5.9.2011

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • špatné parkování a není zahrnuto v ceně pobytu

Personnel
5
Services
7
Cleanliness
10
Comfort
5
Value/money
3
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den,

parkování opravu není zahrnuto v ceně a je to taktéž zveřejněno u nabídky.

S pozdravem

OREA Hotel Excelsior Tým

Anonym

mature couple, 20.6.2011

Čeština

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
4

Ilona Badurová

mature couple, 22.3.2015

Jihomoravský kraj

  • Overall rating
62 %
  • Příjemný a ochotný personál, výborná kuchyně!!!

  • Hotel nemá fit centrum, parkování je núměrně drahé, balneo není na odpovídající úrovni ve vztahu k hotelu. Je zřejmé, že je to jen doplňková služba hotelu. Chybí bazén i když hotel nabízí možnost návštěvy v hotelu, kteý je dost daleko v kopci a starší lidé mají problém s jeho návštěvou.

Personnel
8
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Anonym

single traveler, 10.2.2013

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • Velmi příjemný personál i ubytování. Na čtyřhvězdičkový hotel byla pro nás zklamáním bufetová nabídka. Méně pestrá a vázlo doplňování - hlavně večeře. Některý den byl problém si z nabídky vybrat

  • klid příjemnýa ochotný personál

  • sauna na celý hotel v provozu jen 2:45 h. denně navíc s omezenými prostory bez zázemí chybí zde bazén - ten smluvní se slanou vodou v jiném hotelu je daleko. chudá bufetová nabídka

Personnel
8
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Tomáš Brychta

single traveler, 18.7.2011

Čeština

  • Overall rating
62 %

(without text rating)

Personnel
9
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
5

Anonym

other group, 12.12.2011

Čeština

  • Overall rating
64 %
  • Hezke ubytovani,mila obsluha v recepci, velmi slaba uroven restaurace s nakysle se tvaricim personalem. Parum touzicim po romanticke veceri doporucuji vyrazit do jineho podniku.

Personnel
5
Services
4
Cleanliness
9
Comfort
9
Value/money
5

Ivan Černý

mature couple, 6.9.2011

Čeština

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Miroslava Jaklová

single traveler, 29.12.2018

Čeština

  • Overall rating
66 %

(without text rating)

Personnel
1
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

mature couple, 5.12.2011

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • S ruskou klientelou, která zde v hojné míře bydlí, jsou stálé konflikty. Peronál se vás moc nezastane.

Personnel
5
Services
6
Cleanliness
9
Comfort
6
Value/money
7
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Vážený pane či vážená paní, prosíme o sdělení konkrétního problému s ruskými klienty a proč jste tuto informaci nepředali během Vašeho pobytu.

S pozdravem

Team OREA Hotelu Excelsior

Veronika Burešová

group of friends, 3.4.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
68 %
  • Služby a servis v hotelu dle mého názoru neodpovídají čtyřhvězdičkovému označení. Interiér je předělán do pompézniho nevkusu ( zlaté štuky, mohutný dřevěný nábytek, obrazy králů, umělé květiny), z reproduktorů zní hity 80 tých let ( Michal David, Gott..). Ale čistý, pravidelný úklid funguje.

  • Exteriér hotelu, umístění v centru poblíž kolonády. Procedury i personál milý, v pořádku. Saunový svet v partnerském hotelu, včetně skvělých dam na recepcích bazénu/sauny.

  • Doplatily jsme si za prostornější pokoj s výhledem. Ve společné koupelně s WC nefunguje větrák - centrálně vypnuto - prý ruši lázeňské hosty. Spa manažerka je arogantní, chování jak za minulého režimu, neprofesionální. Masáže/ procedury nelze jednoduše doobjednat, pouze přes spa manažerku , která je pritomna jen dopoledne. Jídlo na úrovni závodní jídelny, špatná kvalita kávy pri snidani, snaha šetřit je očividná...Chybí popisky jídla, vydávající personál často nevi , co přesně vydává ( jaká ryba? čím plněno maso...atd). Milá kosmetička nerozumi než par základních slov česky, mluvi pouze rusky, nelze se domluvit.. Hotel provozuje pravidelný spoj do partnerského hotelu, kde je bazén, sauny, další wellness servis. Spoj měl jeden den zpoždeni více než 15 minut. Na recepci nebyly schopni nic zjistit ( řidič nebere telefon, na recepci partnerského hotelu nic nevi). Na dotaz jak hodlají naši situaci vyřešit ( kamaradka je po operaci a neujde tolik do kopce , objednané služby v partnerském hotelu) nam bylo řečeno- objednáme vam taxika a vy si ho zaplaťte... Po 20ti minutách jsme vyřešili samy. Nikoho dále z hotelu nezajimalo jak...atd. Neprofesionálni.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
6
Value/money
6
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení pobytu a jsme rádi, že jste byli se službami během pobytu spokojeni.
Hotel Excelsior je ikonický hotel se 150 letou tradicí a jak exteriér, tak Interiéry zachovávají odkaz na historický význam a nejslavnější období let 1875-1910, neboli Belle Epoque. Ten jistě byl pompézní a "zlatý", vždyť už tehdy hotel hostil řadu významých osobností celoevropského významu. Jako každý historický styl, tak i Belle Époque má své milovníky, ale i kritiky. Někomu může připadat nevkusné, ovšem jiní naopak nadšeně obdivují kombinace secese, impresionismu a jisté dekadence a s potěšením se přenesou v čase do slavných lázeňských časů prince Edwarda VII, Goetheho, W.Churchilla... Děkujeme, že jste nám dali možnost k vyjádření a malé připomínce významné historie Belle Epogue.
L.Fojtíková, sales manager

Alena Nekolova

single traveler, 17.8.2021

Ústecký kraj

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

group of friends, 20.7.2021

Karlovarský kraj

  • Overall rating
68 %
  • Krásný hotel, který teprve "studuje" českou klientelu. Absence např. návodu na trezor v češtině?!

  • 4 dny jen pro sebe - péče balneo provozu

  • Nepřipravenost recepčních na produkty (balíčky)

Personnel
4
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6