+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Reviews

Hotel ratings

90%
Perfect

by 699 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    92%
  • Cleanliness

    95%
  • Equipment

    89%
  • Comfort

    90%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Sort by:
Show:

Zdeňka Kabová

single traveler, 11.7.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
68 %
  • Hotel v Řecko římském starším stylu. Čistota super, minibar, TV, sprcha na pokoji, balkon a výhled na kolonadu též skvělé. WiFi připojení zdarma. Recepční se snaží vyhovět.

  • Procedury, ač jsou nešťastně řešený mezi pokoji hostů (pokud dostanete pokoj na prvním patře) , tedy vám lidé na procedury sedí před dveřmi a chodí kolem už od rána a personál tam rachta a chodí již od 7 hod. a procedury se odehrávají naproti v místnostech, tak procedury jsem si nejvíc užila (mohli by být delší třeba o 5 minut). Inhalace 10 min, zábal byl 15 min to samé koupel a masáž byla 30 minut v rámci balíčku.

  • Již výše zmíněné procedury mezi pokoji hostů. Jídlo bylo dobré, ale na 4*hotel a 20 tis za týden,byl jak výběr, tak chuť na 3* prostě dobré :). Vstupní prohlídka u paní doktorky byla asi na 2 minuty a v podstatě vyplníte jen dotazník, jinak se vás paní doktorka na nic neptá,tam jsem čekala třeba i nějakou zpětnou vazbu a kontrolu, když je lékař po celou dobu k dispozici..Ale chápu, protože lidi bylo hodně- plný hotel prý , pak to musí být jak na běžícím pásu, aby se všichni stihli .. Přesto jsem čekala trochu víc. Možná jsou mé požadavky a očekávání vyšší než ostatních, to je též možnost

Personnel
8
Services
10
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
4

David Janota

mature couple, 30.8.2020

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Hotel je v centru, takže máte všechno blízko.

  • Procedury jsou dobré, personál příjemný.

  • U snídaně nepoživatelná kává, Obědový snack byl katastrofa. Jinak jídlo pruměrné. Ručníky už by také mohli obměnit.

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
6

Věra Beckertova

single traveler, 14.8.2020

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • jidlo, dostatečný výběr,chutne procedury a sestřičky příjemné

Personnel
8
Services
9
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
7

Šárka

mature couple, 10.10.2018

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Do hotelu Excelsior jezdíme pravidelně, ale letos jsme byly velice zklamané s procedurami. V hotelu už bohužel nejsou schopné a šikovné masérky (paní Mirka nejvíce), a ti, kteří jsou zde zaměstnáni jako maséři, tak to se o nich říci nedá ani slovem. Masáž, která měla trvat 40 minut, trvala pouze 20 minut a ještě takovým stylem, že to člověku ani nic nepřinese, u masáže si neodpočine a ani se nedorozumí, jelikož masér byl Ukrajinec či co. Masáž lávovými kameny, která měla být celková a trvat 60 minut, trvala opět 20 minut a bylo to pouze kroužení 2 kameny po zádech. A jednání a vystupování paní "masérky" Rezkové bylo velmi nevhodné a neodpovídající 4* hotelu, takový lidé sem opravdu nepatří. Rády bychom věřily, že se situace zlepší, ale upřímně tomu už nevěříme a mrzí nás, že vedení hotelu si nechává "utéct" schopné lidi. Jinak ubytování je stále moc pěkně, úklid také v pořádku ( paní Olga je skvělá), jídlo také, i když i zde se dost ubralo a změnilo. Bohužel, pravděpodobně to byla naše poslední dovolená v tomto hotelu a moc nás to mrzí.

  • Ubytování Příroda Procházky po okolí Přístup na recepci - paní Čechová Pan Marek Bednář 1*

  • procedury

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Miroslav Flieger

mature couple, 26.10.2015

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Změna pokoje na hotelu, cizinci mají přednost před domácí klientelou.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
5

Jakub Minařík

young couple, 19.4.2012

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Zcela mimo standard 4* zařízení je strava. Večeře se podává od18-20. Pokud někdo dorazil kolem 19.00, v podstatě měl smůlu a bylo k dispozici jen jedno ze 3 jídel. Snídaně byla podávána do 10 hodin, v 9 hodin ráno jsme vždy chodili ke zcela prázdnému teplému bufetovému pultu, jednou se nám po procedurách podařilo dorazit v 9.20 a jediné co bylo k dispozici byl jeden druh plátkového sýra. Opravdu nechápu kde je problém když dojdou párky a vajíčka je přihřát a dosmažit. Jídlo není důvod proč jezdím do lázní... ale toto je zcela mimo standard 4* hotelu. Nijak nás neoslnila ani kvalita masáží, reflexní masáž chodidel dost průmerná, masáž zad o něco lepší. Hodně záleželo na koho narazíte. Některé sestřičky vstřícností naopak perfektní.

  • - lokalita hotelu

  • - pestrost snídaní a večeří - nedoplňování vydaných jídel - úroveň lázeňských služeb

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
6

Miroslav Fris

mature couple, 18.4.2012

Čeština

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Jitka Vopátková

mature couple, 2.8.2011

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Není wifi na pokojích-nedostatek!!!, přístup pouze ve vedlejší restauraci, kde se kouří a to není každému vhod (nám tedy ne, jsme nekuřáci). Ochota obsluhy snídaní - nulová!!!

Personnel
5
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
6

Anonym

mature couple, 25.7.2011

Náchod, ČR

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
7

Milos Dvořák

mature couple, 9.1.2015

Čeština

  • Overall rating
70 %
  • Bohatá strava Čistota

  • Parkování-problém.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
7

Anonym

mature couple, 1.4.2013

Olomoucký kraj

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Anonym

mature couple, 3.8.2011

CZ,Pardubice

  • Overall rating
70 %
  • Velmi příjemný hotel, wellnes přímo v hotelu, výborná restaurace Churchil.

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Šárka Smékalová

mature couple, 14.7.2011

Česká Republika

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
7

Alice Šiková

single traveler, 24.3.2022

Plzeňský kraj

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Vladimír Urban

mature couple, 12.11.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
72 %
  • Hotel je již za zenitem. Nákladně a zdařile modernizoval koupelny, ale bezbariérový přístup do pokojů není, což u lázní, kde se léčí pohybový aparát, je nepochopitelné. Mobiliář se snaží o stylovost, ale ne vždy funguje (třídílné posuvné dveře u skříně). Dvě zásuvky v pokoji u země (jedna u topení) neodpovídají čtyřhvězdičkovému hotelu.

  • Personál, procedury i jejich prostředí, snaha všech zaměstnanců řešit a napravit případné nedostatky. Dezerty a minipředkrmy, které jsou ozdobou kuchyně.

  • Matoucí informační systém u procedur. Konkrétní případ: v rozpisu procedur (oxygen) uvedeno Balneo, masáže. Protože nikde jsem nápis Oxygen ani piktogram neviděl, zeptal jsem se sestry u parafinu. Poslala mě do Masáže 5. Takové označení ale neexistuje, jenom M1 a M2. Nakonec jsem kyslík našel ve dveřích označených jako běžný pokoj. Štítky na bufetu jsou sice stylové, ale všimne si jich málokdo, takže kuchař neustále vysvětluje, co se nabízí. Velmi často chybějí ubrousky, večeře při polopenzi je bez vody, jen s placenými nápoji. V nabídce sladkého pečiva převládají produkty z hypermarketu (sušenky, rozkrájené rolády či bábovky atd.)

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
4

Jana Stasková

group of friends, 4.10.2021

Jihočeský kraj

  • Overall rating
72 %
  • Prostředí hotelu a jeho interiér je velmi příjemný vč. personálu. Bohužel za hrubý nedostatek ve 4* hotelu považuji proležené matrace, ze kterých mne ukrutně bolela záda a za celý pobyt se prakticky nevyspala. Dále záchodová wc mísa, ze které šel odér po více jak týdenním nesplachování. Lázeňské procedury shledávám jako dobré, neboť mít léčbu v perličkové vaně, kde doslova klient lítá jako na létajícím koberci, není opravdu pohodlné, praktické, natož bezpečné. Ale to jsou většinou provozní a finanční záležitosti majitele hotelu, ne personálu. Celková masáž celého těla v době trvání 20 minut mi přijde velmi krátká a neefektivní.

  • - milý a ochotný personál - prostředí hotelu

  • - proležené matrace v posteli - zapáchající WC - zastaralé a nefunkční vybavení pro lázeňské procedury - drahé parkování 250,-/noc/auto

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
6

Anonym

mature couple, 27.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
6
Value/money
6

Petr Korč

single traveler, 7.9.2020

Čeština

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
7

Jarmila Nagyová

single traveler, 28.12.2018

Čeština

  • Overall rating
72 %
  • Velmi malá koupelna, u zrcadla se neda ani učesat.

  • Hezké prostředí, čistota.

  • Nelíbilo se nám stolování s hotelovými hosty z Německa, jelikož se bohužel nedomluvíme. Na žádost jsme byli přemístěni. Číslování stolů mělo trvat po celou dobu pobytu , nevznikly by zmatky.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
9
Comfort
5
Value/money
6

Petra Pechmanová

single traveler, 28.11.2017

Plzeňský kraj

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6