+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Reviews

Hotel ratings

90%
Perfect

by 699 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    92%
  • Cleanliness

    95%
  • Equipment

    89%
  • Comfort

    90%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Sort by:
Show:

Anonym

mature couple, 27.11.2017

Plzeňský kraj

  • Overall rating
72 %
  • S pobytem jsme byli vice mene spokojeni, par vyhrad by se naslo, ale co je dnes dokonale...

  • Pani maserky byly moc mile a sikovne, usmevava a velmi vstricna recepcni pri prijezdu take potesi, pan kuchar vydavajici teply raut byl taktez moc mily a ochotny.

  • Slavnostni vecere mela byt v Churchill's pubu, ktery uz pry ale hotelu od srpna nepatri (jelikoz jsme hotel navstivili na konci listopadu, ocekaval bych, ze stranky hotelu ci spa.cz budou uz aktualizovany, popr. nas na tuto skutecnost upozorni nekdo drive, nez recepcni pri prijezdu). U 4* hotelu bych ocekaval parkovani v cene pobytu, navic pouhych 13 parkovacich mist nalezicich k hotelu mi prijde vcelku malo... Pani, ktera byla na recepci od soboty, by jiste slusel usmev, pozdravem by urcite take nikoho neurazila.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
7

Milouš Hečko

single traveler, 3.4.2013

Ústecký kraj

  • Overall rating
72 %
  • Perfektní přístup personálu, velmi chutná strava, méně pohodlné zařízení, malé parkoviště

  • ochotný a milý personál hotelu i restaurace příjemný interiér velmi chutná strava

  • stísněné zařízení koupelny (nevhodné umyvadlo, sprchový kout) malé, "nadupané" parkoviště s minimální manipulovatelností auta minimální výběr českých programů Tv (3)

Personnel
10
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
7

Miroslav Mraček

mature couple, 9.1.2012

Čeština

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
1
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
5

Anonym

other group, 6.7.2011

Čeština

  • Overall rating
72 %
  • Máme jedinou připomínku a to k možnosti využití bazénu v hotelu Monty- je to pouze mezi 15-17h, a vzdálenost je cca 1,5km.

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
10
Comfort
7
Value/money
7

Anonym

group of friends, 5.2.2018

Jihočeský kraj

  • Overall rating
74 %
  • V hotelu jsme byli po páté, což hovoří za vše.

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

group of friends, 28.4.2014

Čeština

  • Overall rating
74 %
  • Hotel, jidlo, pokoje

  • Procedury velmi kratke. V pondeli u prijezdu nam bylo receno, ze na nas zapomneli.

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
9
Comfort
7
Value/money
7

Karel Beran

single traveler, 29.9.2013

Čeština

  • Overall rating
74 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
2
Cleanliness
10
Comfort
9
Value/money
8

Jiří Palyza

single traveler, 25.3.2013

Čeština

  • Overall rating
74 %
  • Velmi dobré až na nedostatky, které je možno odstranit.

  • Ubytování (s výhradami - viz vedle), lokalita, stravování, balneo personál i služby, interiér pokojů i hotelu, čistota. Akční cena pobytu.

  • 1. Katastrofální parkování na malém zadním dvoře hotelu. Nebylo mi přiděleno konkrétní očíslované parkovací místo, bylo nutno auto postavit tam, kam se dalo, pokud to ovšem bylo možné. Zažil jsem situaci, kdy zaparkovat vůbec možno nebylo, na 2 parkovacích místech se "roztahovala" hotelová dodávka a její arogantní a neochotný řidič vůbec nereagoval na moje stížnosti v recepci. Bíle vyznačená parkovací místa jsou tak malá, že je na nich problém zaparkovat i s malým autem. Větší auto (např. Octavia) se sice do prostoru vejde, ale stojí-li vedle další takové auto, nejdou otevřít dveře víc než na 20 cm. Dále : Železná automatická vrata do dvora se otevírají jen do 2/3, takže vjezd, výjezd a kličkování s autem při parkování je opravdu pro specialisty a je to horor. Služba "rezervace parkování" je prostě špatná a hotel by s tím něco měl udělat. Snad by nemusel tolik šetřit a vydělávat za cenu ušetření místa a špatné kvality poskytnuté služby. Také rezervovaná parkovací místa na dobu pobytu by měl hotel napevno přidělit a garantovat tak vždy v kteroukoli dobu možnost zaparkování, tak jak to dělají jiné opravdu kvalitní hotely na úrovni. S touto službou jsem vůbec spokojen nebyl. 2. Sprchy ve sprchovacích boxech pokojů ve 3. patře mají ráno a dopoledne tak malý tlak, že jsou prakticky nepoužitelné. Voda z nich nestříká, pouze slabě vytéká a teplotu vody nelze vůbec naregulovat. Je to chyba rozvodu vody, v umyvadle byl tlak dobrý. Personál to vysvětluje velkým odběrem vody v prvním "balneo" patře. Chápu, ale je to na úkor kvality služeb. Ve 4-hvězdičkovém hotelu by sprchy fungovat měly řádně !!!

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
5
Value/money
8

Anonym

other group, 23.1.2012

Čeština

  • Overall rating
74 %
  • V hotelu jsme byly spokojeny s úrpvní ubytování a masáží, personál byl příjemný. Nenadchlo nás však stravování, výběr k snídani byl spíše chudší. Sladké pečivo bylo všechno kupované (trvanlivé, od 4hvězdičkového hotelu bchom očekávali vlastní). S večeří jsme byly vysloveně nespokojeny. Jídla bylo málo. Např. polévka byla servírovaná v malém šálku na kávu. Předkrm: variace listových salátů s olivami, cherry rajčary a kukuřicí: ve skutečnosti bylo nadrobno pokrájené čínské zelí, j cherry rajče na osobu, kukuřice z plechovky a půl olivi nadrobno pokrájená, zálivka žádná. Moučník: tvarohový dezert (tvaroh mírně oslazený s želatinou, přelitý š´távou a 1malina na osobu...) Avizovaný bazén v blízkosti je ve skutečnosti vzdálený 20min. rychlou chůzí do kopce. K dispozici je jen 15-17hod. a v tu dobu je přeplněný, takže plavat něm nelze. Už jsme zažily mnohem lepší pobyty za stejnou částku.

Personnel
10
Services
5
Cleanliness
10
Comfort
7
Value/money
5

Ladislav Koudelka

mature couple, 16.9.2023

Vysočina

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
8

Jiří Dvořák

single traveler, 3.9.2023

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Vladimír

mature couple, 1.6.2023

Jihočeský kraj

  • Overall rating
76 %
  • Služby a kvalita stravování 5 hvězd. Nebyli jsme v tomto hotelu poprvé a chceme se sem vracet.

  • Klid a kvalita jídla.

  • Centrální odvětrání.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
6

Romana Feichtingerová

mature couple, 22.11.2022

Ústecký kraj

  • Overall rating
76 %
  • No co k pobytu říci - rehabilitační pracovníci kromě jednoho člověka Rusové, což by mi tak úplně nevadilo, ale někteří nemluví vůbec česky, což nechápu. Lehký oběd - vývar bez všeho, večeře - výběr celkem slušný, ale za 650,- Kč, pití se platí zvlášť - např. velké pivo 150,- Kč. Na pokoji celkem chladno, ale jinak čistota super. Myslím si, že procedury jsou takový malý švindl, vzhledem k délce trvání - klasická masáž zad 20 minut, perličková lázeň 15 minut, prostě o ničem.

  • Hezký pokoj, čistý. Každý den personál nabízel úklid. Snídaně - super výběr.

  • Večeře za 650,- Kč na osobu bez pití, 4hvězdičkový hotel s odrbanými ručníky. Na pokoji uprostřed listopadu celkem chladno.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den paní Feichtingerová, nevím, ve kterém hotelu jste byla, ale v našem hotelu nestojí velké pivo 150 CZK. Procedury jsou v rámci celých ML totožné. Klasická částečná masáž je na 20 min., v případě, že si klient vybere celkovou klasickou masáž, musí absolvovat znovu lékařskou prohlídku. I přesto Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Obchodní oddělení.

Zdeňka Kulhánková

single traveler, 9.6.2022

Jihočeský kraj

  • Overall rating
76 %
  • Lázeňský pobyt jsme koupili rodičům jako dárek k narozeninám. Vzhledem k ceně musím bohužel přidat kritiku, a to konkrétně lázeňských procedur a jídelny. Rodiče jsou ve věku 70+, pobyt měli zakoupený na týden, obsahoval 12 procedur. Procedury byly rozložené tak, že první 3 dny měli po jedné proceduře denně, v neděli žádnou a poslední dva dny po 6! procedurách denně. První začínala v 7hodin ráno, museli si dát budíka, aby nezaspali! Takto si tedy pobyt v lázních, komplet zaplacený, nikoliv od pojišťovny, nepředstavuji. Má jít o relaxaci a pohodu a ne honičku!! Navíc měli procedury rozdělené časově tak, že - dle jejich slov - se na snídani téměř nikdy nesešli. To je tedy opravdu dovolená v lázních k pohledání! Nechápu, jak si to mohou lázeňská zařízení dovolit, když si stěžují, že nemají dostatek hostů. K jídelně nutno říci to, že jídlo dostávali běžně studené. Bohužel nejsou rodiče natolik asertivní, aby jídlo byli schopni vrátit a požádat o ohřátí. Asi je to v tomto věku pochopitelné, já bych si to líbit nenechala. Celkově tedy pro mne jako dárce pobytu je to zklamání. Nebojte, už nepřijedou.

  • Oproti recenzím z minulosti rodiče potvrdili, že neměli problém s hledáním procedur, místnosti byly dobře označené. Hotel pěkný, pěkné procházky po okolí.

  • Personál téměř 100% rusky hovořící, to si moc nepopovídáte...

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
10
Value/money
6
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud by klienti měli poslední dva dny po 6 procedurách, nemohli by mít dny před tím žádnou proceduru. Celou záležitost však prošetřím a zajistím nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Hezký den, Marián Rapáč

Anonym

mature couple, 22.11.2021

Ústecký kraj

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Jiří Pitel

single traveler, 7.11.2021

Ústecký kraj

  • Overall rating
76 %
  • Hotel bych Čechům vůbec neporucil. Hrají to jen na rusaky. Personál vam převážně ani nerozumí pokud polozite neobvyklou otázku. Procedury provádějí pracovnici co jsou převážně naštvaný ze tu praci musejí dělat. Nikdo vam neřekne k čemu je procedura dobra jak probíhá, jak přijít oblečen na danou proceduru apod. Hotel si hraje na hogofogo ale například i jídlo je jak uz tu někdo píše spíše závodni jídelna.

  • Čistota hotelu.

  • Rusky mluvící personál, není schopný často odpovědět na českou otázku.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
6

Anonym

single traveler, 19.9.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %
  • Ochota veškerého personálu a služeb

  • Děravé osušky v koupelně, nedostatečné odvětrávání koupelny, výpary z kuchyně, které jsou vyvedeny na dvorek-parkoviště, kam směřovala ona z pokje

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Marie Kilianová

single traveler, 31.8.2020

Čeština

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
8
Cleanliness
7
Comfort
8
Value/money
8

Karina Shakirova

young couple, 31.8.2020

Čeština

  • Overall rating
76 %
  • Čisté pokoje, dobré snídaně a večeře. Jako procedury jsme měli 15 minutovou koupel a 25 minutovou masáž. Hotel má transfer do hotelu Chateau Monty s bazénem a parní saunou.

  • Namísto balíčku kosmetiky jsem dostala nějaký gel od značky Ziaja (Polská značka), který se dá jednoduše sehnat v každé drogerii.. Špatná kvalita Wi-Fi připojení, doporučila bych s tím něco udělat.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
7

Anonym

single traveler, 24.8.2020

Olomoucký kraj

  • Overall rating
76 %
  • - vybavení a zařízení hotelu - stravování na velmi dobré úrovni - udržování čistoty - výhodná poloha hotelu

  • - zastávka autobusu a trolejbusu přímo před hotelem, ráno asi od 5:00 hod rušení začínajícím provozem

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
7