+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Gala Hotel Excelsior Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 699 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anna Štěrbová

jednotlivec, 14.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Úplná spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Moc nás těší, že hotel Chateau Monty SPA Resort Vám poskytl příjemné zázemí a služby k Vaší plné spokojenosti a děkujeme za zaslané hodnocení. Velmi rádi Vás i v budoucnu přivítáme v některém z hotelů GALA HOTELS s.r.o.
P. Přibíková, asistent obchodního oddělení

Karel Sokol

jednotlivec, 14.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Zdeňka Kulhánková

jednotlivec, 9.6.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Lázeňský pobyt jsme koupili rodičům jako dárek k narozeninám. Vzhledem k ceně musím bohužel přidat kritiku, a to konkrétně lázeňských procedur a jídelny. Rodiče jsou ve věku 70+, pobyt měli zakoupený na týden, obsahoval 12 procedur. Procedury byly rozložené tak, že první 3 dny měli po jedné proceduře denně, v neděli žádnou a poslední dva dny po 6! procedurách denně. První začínala v 7hodin ráno, museli si dát budíka, aby nezaspali! Takto si tedy pobyt v lázních, komplet zaplacený, nikoliv od pojišťovny, nepředstavuji. Má jít o relaxaci a pohodu a ne honičku!! Navíc měli procedury rozdělené časově tak, že - dle jejich slov - se na snídani téměř nikdy nesešli. To je tedy opravdu dovolená v lázních k pohledání! Nechápu, jak si to mohou lázeňská zařízení dovolit, když si stěžují, že nemají dostatek hostů. K jídelně nutno říci to, že jídlo dostávali běžně studené. Bohužel nejsou rodiče natolik asertivní, aby jídlo byli schopni vrátit a požádat o ohřátí. Asi je to v tomto věku pochopitelné, já bych si to líbit nenechala. Celkově tedy pro mne jako dárce pobytu je to zklamání. Nebojte, už nepřijedou.

  • Oproti recenzím z minulosti rodiče potvrdili, že neměli problém s hledáním procedur, místnosti byly dobře označené. Hotel pěkný, pěkné procházky po okolí.

  • Personál téměř 100% rusky hovořící, to si moc nepopovídáte...

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud by klienti měli poslední dva dny po 6 procedurách, nemohli by mít dny před tím žádnou proceduru. Celou záležitost však prošetřím a zajistím nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Hezký den, Marián Rapáč

Anonym

dospělý pár, 7.6.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • parky,květinové záhony

  • chátrající staré domy

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za příznivé hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám pobyt v hotelu Chateau Monty SPA Resort**** líbil.
Obchodní oddělení

Dagmar Přibylová

jednotlivec, 5.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ještě jsem se nesetkala s tak vývrnými službami.Poměr služby-cena exelentní!

  • Kvalita wellnes.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme, že jste se s námi a se zákazníky Spa.cz podělili o Vaše zkušenosti s pobytem v hotelu Excelsior. Udělalo nám velkou radost, že jste byli se službami hotelu spokojeni. Moc si toho vážíme! Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu. L.Fojtíková, sales manager

Rostislav Kopec

jednotlivec, 2.6.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Dobrý den, celkově spokojenost, čistota na procedurách i v jídelně ok, chybí vlastní bazén (i když je doprava na bazén v jiném hotelu zdarma), infrasauna, vířivka a aroma sauna, problémy s příjmem satelitních programů - přece jenom se jedná o čtyřhvězdičkový hotel...

  • Přístup personálu k procedurám, Výborné umístění hotelu

  • Např. v pokoji odchlípnutá zadní část skříně ( jste čtyřhvězdičkový hotel), na pobyt nemělo ...

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme, že jste se s námi podělili o dojmy z Vašeho pobytu. Máme velkou radost, že jste byli se službami hotelu spokojeni a užili si Váš wellness pobyt. Děkujeme také za pochopení při technickém výpadku SAT /TV, po nahlášení bylo již technikem opraveno. Budeme se těšit na budoucí návštěvu!
L. Fojtíková, sales manager

Petr Pavlů

dospělý pár, 1.6.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi příjemný personál - od paní recepční počínaje, přes obsluhu v jídelně, pokojské, rehabilitačními pracovnicemi a panem doktorem konče. Výborná kuchyně, přivítali jsme velký výběr zeleninových salátů. Nádherné procedury, z nichž mnohé jsme absolvovali poprvé a v ostatních lázních v ČR je vůbec neprovádějí. Celkový dojem ještě umocňovalo nádherné prostředí Mariánských Lázní i samotného hotelu Excelsior.

  • Nebylo co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 28.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Krásné ubytování, super jídlo a servis hotelu. Doporučen nám byl výlet od cestovni kanceláře přes recepci hotelu. Určitě se sem vrátíme.

  • Nemám pripominek

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 25.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vzhledem k věku a zdravotních indispozic jsem byl plně vytížen (oproti inzerovaných 20 procedur jich bylo 24), jsem nestihl více aktivit volnočasových.

  • Příkladná a svědomitá péče o zdraví a duševní pohodu.

  • Nevzpomínám na nic mimořádného.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 24.5.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • velmi dobrá kombinace procedur, skvělá kuchyně, ochotný personál, kvalitní ubytování, čistota

  • viz výše

  • nic, co bych kritizovala

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Tlustá Jana

jednotlivec, 23.5.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • S pobytem jsem byla spokojena. Pobyt zde jen mohu doporučit. Personál ochotný,obsluha v restauraci byla vzorná a kuchyně chutná. Děkuji za příjemný pobyt.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Václav Šváb

dospělý pár, 23.5.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni, nabízené služby byly stoprocentně splněny.

  • nabízené procedury, příjemný personál, čistota hotelu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vladimír Hrejsemnou

jednotlivec, 23.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • bylo to prima

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Máme velkou radost, že pobyt v hotelu Excelsior splnil vaše očekávání na 100 %. Moc nás Vaše spokojenost těší, je oceněním práce celého týmu kuchyně, balnea, recepčních, pokojských, kterým moc rádi předáme. Těšíme se na příští návštěvu!
L.Fojtíková, sales manager

Anonym

dospělý pár, 23.5.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 22.5.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel mohu doporučit všem, kdo chtějí navštívit Mariánské lázně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 2.5.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Wellness centra.

  • Kvalita jídla byla opravdu ubohá. Ve čtyřhvězdičkovém hotelu by měla vypadat jinak! Kuchař nabírá porce na talíře, když jsem si šla pro něco dalšího, zeptal se mě kde mám talíř! Saláty nebyly z čerstvé zeleniny, ochutnejte to sám, pane řediteli! Přijeli jsme v neděli 24.4.2022, v pondělí ráno na snídani nám nabízeli salámy, které byly oschlé-no to snad ne... Kuchaři asi šetří... Servírky nechám bez komentáře, podívejte se sám...

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Krásný dobrý den, celou záležitost prověřím a zároveň Vám děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Marián Rapáč

Irena Malá

jednotlivec, 28.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Stanislav Menoušek

jednotlivec, 22.4.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • … byli jsme opakovaně právě kvůli předešlé velmi dobré zkušenosti

  • … prakticky vše

  • … i když vím, že je to v dnešní době velmi těžké, jediné co bych vytkl je nedodržování dresscodu některých klientů ve **** hotelu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Za celý tým hotelu Excelsior velmi děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, že pobyt splnil Vaše očekávání a byli jste spokojeni se službami i zázemím hotelu Excelsior. Budeme se těšit na příští návštěvu! L.Fojtíková, sales manager”

Anonym

dospělý pár, 22.4.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost.Určitě se vrátíme

  • Není co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Gala Hotel Excelsior odpověděl na tuto recenzi.
Máme velkou radost, že Váš pobyt proběhl zcela podle Vašich očekávání. Velmi děkujeme za Vaše hodnocení, moc si toho ceníme. Rádi jsme se o Vaše pozitivní zkušenosti a milá slova již podělili s našim týmem.
Již se těšíme, až vás brzy opět přivítáme.
L.Fojtíková, sales manager