+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 699 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Věra Himmerova

Einzelreisender, 18.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel má výbornou polohu, pokud chcete chodit za kulturou, na pěší vycházky nebo použít dopravu.

  • Možnost využití bazénu v hotelu Monty.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 13.10.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Všeobecná spokojenost se vším.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 12.10.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Stasková

Gruppe von Freunden, 4.10.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Prostředí hotelu a jeho interiér je velmi příjemný vč. personálu. Bohužel za hrubý nedostatek ve 4* hotelu považuji proležené matrace, ze kterých mne ukrutně bolela záda a za celý pobyt se prakticky nevyspala. Dále záchodová wc mísa, ze které šel odér po více jak týdenním nesplachování. Lázeňské procedury shledávám jako dobré, neboť mít léčbu v perličkové vaně, kde doslova klient lítá jako na létajícím koberci, není opravdu pohodlné, praktické, natož bezpečné. Ale to jsou většinou provozní a finanční záležitosti majitele hotelu, ne personálu. Celková masáž celého těla v době trvání 20 minut mi přijde velmi krátká a neefektivní.

  • - milý a ochotný personál - prostředí hotelu

  • - proležené matrace v posteli - zapáchající WC - zastaralé a nefunkční vybavení pro lázeňské procedury - drahé parkování 250,-/noc/auto

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 2.10.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme s manželem velmi spokojeni a proto budeme tento hotel určitě doporučovat

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 29.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Uklid mesta - bordel parkovaci dum ,chtelo by to vzit koste a zametat!!!!!

  • Jinak nadherne mesto ,byla jsem zde poprve a domy nadherne, az na ten bordel ,kose ,odpadky ,kdyz je velka akce ve meste ,tak se toto ma zajistit.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za zaslaný komentář. Jsme moc rádi, že jste v hotelu Excelsior strávili příjemný pobyt. Městský parkovací dům bohužel nemáme možnost ovlivnit, ani městské úklidové služby. Domnívám se, že šlo o výjimku během zvýšeného počtu návštěvníků o státním svátku 28.9., v jindy pečlivě upravených parkových a městských zónách lázní. A že při Vaší další návštěvě si užijete i krásného prostředí M. Lázní bez kompromisů. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu!
L. Fojtíková, sales manager hotelu

Dagmar Varousova

Einzelreisender, 29.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 28.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velmi dobré

  • Léčebné procerudy

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Dagmar Kaválková

Einzelreisender, 21.9.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • velmi dobré jídlo

  • LOBY BAR - neochota personálu

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ivana Frintovà

Einzelreisender, 20.9.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S pobytem jsem velmi spokojená a ráda bych ještě přijela.

  • Líbilo se mi vše.

  • Vše v pohodě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 20.9.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • příjemný pobyt

  • všechny poskytované procedury.Výhodná dostupnost MHD.Hotel v centru.

  • bazén v Monty,příliš mnoho schodů k bazénu,velmi málo kulturních akcí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Josef Lundák

Älteres Paar, 19.9.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • V den příjezdu paní recepční nepodala všechny patřičné informace, některé potřebné jsme se dozvěděli od jiné recepční druhý den (např. využití bazénu a solné jeskyně v jejich sesterském hotelu) apod... Obsluha v restauraci příjemná, milá, pozorná. Snídaně byla bohatá a chutná, večeře byly dobré, ale přílohy pouze brambory, rýže, kolena a cizrna (k některým jídlům jsou vhodnější knedlíky, ale ty byly pouze 1x, houskové+vídeňské byly bezvadné). Pokojským není co vytknout. Zdravotnický personál při procedurách výborný. Úžasná suchá masáž na vodním lůžku. Lékařka také výborná. Chápeme, že otevření hotelů apod. po covidové době není úplně jednochuché.

  • Profesionalita a ochota servírky paní Stáni.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 19.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ochota veškerého personálu a služeb

  • Děravé osušky v koupelně, nedostatečné odvětrávání koupelny, výpary z kuchyně, které jsou vyvedeny na dvorek-parkoviště, kam směřovala ona z pokje

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 19.9.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Karel Lukáš

Einzelreisender, 19.9.2021

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • drahé parkování, večerní bufet bez pití nebily všechny sauny

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 16.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 15.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Ubytování - pokoj byl tmavý a studený. Z 13 procedur bylo 5 načasováno (4 také proběhly) před konzultací s lékařem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že jste byli s pobytem spokojeni. Pro příští pobyt rádi nabídneme pokoj Superior nebo Deluxe s balkonem. Věříme, že k Vaší plné spokojenosti. Sales manager, L.Fojtíková

Pavel Kubeš

Älteres Paar, 15.9.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Procedury byly kvalitní, personál ochotný, vstřícný.

  • Obsluhující personál při jídle vždy usměvavý, milý.

  • Hotel nevlastní český majitel. Vše je prodáno do zahraničí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, že jste se podělili o Vaši zkušenost s pobytem v hotelu Excelsior. Těší nás, že jste u nás prožili příjemný pobyt. Rádi Vás i v budoucnu přivítáme v našem hotelu. Sales manager, L.Fojtíková

Miluše Široká

Einzelreisender, 15.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel je moc pěkný, na hlavní třídě, takže blízko na kolonádu i k fontáně. Bohužel není v českém vlastnictví.

  • Ochota personálu.

  • Není co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Gala Hotel Excelsior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že pobyt v hotelu proběhl k Vaší spokojenosti. Těšíme se na příští návštěvu! Sales manager, L.Fojtíková