+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Reviews

Hotel ratings

90%
Perfect

by 699 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    92%
  • Cleanliness

    95%
  • Equipment

    89%
  • Comfort

    90%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Sort by:
Show:

Anonym

single traveler, 17.4.2022

Čeština

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Jaruška Teplá

single traveler, 14.4.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Pobyt v hotelu Excelsior nás příjemně překvapil. Krásný hotel, všude čisto, výborná kuchyně, velké množství lázeňských procedur vč. masáží, ochotný a příjemný personál atp. Maximální spokojenost - vřele doporučujeme.

  • Vynikající kuchyně vč. množství ovoce a zeleniny. Velmi příjemný a vstřícný personál. Množství lázeňských procedur vč. skvělých masáží atp.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za Vaši návštěvu a máme velkou radost, že pobyt proběhl zcela dle Vašich představ. Děkujeme Vám za příznivé hodnocení, moc si toho vážíme. Rádi jsme se o Vaše milé vzpomínky podělili s našim týmem.
Již se těšíme, až vás brzy opět přivítáme.
L.Fojtíková, sales manager

František Pavlík

mature couple, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Je to náš 5 lázeňský pobyt od roku 2003, ale u vás jsme setkali s nevšední ochotou personálu . Na procedurách jsme byli vždy obslouženi s úsměvem , stejně tak na recepci a v restauraci.

  • Pěší procházky na bazén a po okolí ,klid v prostorách a okolí hotelu.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás potěšilo, že se Vám pobyt v hotelu Excelsior líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů.
L. Fojtíková, obchodní oddělení GALA HOTELS, s.r.o

Anonym

single traveler, 9.4.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
8
Comfort
10
Value/money
10

Ing. Miloslav Hanuš

single traveler, 4.4.2022

Ústecký kraj

  • Overall rating
84 %
  • lékařská služba

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Veronika Burešová

group of friends, 3.4.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
68 %
  • Služby a servis v hotelu dle mého názoru neodpovídají čtyřhvězdičkovému označení. Interiér je předělán do pompézniho nevkusu ( zlaté štuky, mohutný dřevěný nábytek, obrazy králů, umělé květiny), z reproduktorů zní hity 80 tých let ( Michal David, Gott..). Ale čistý, pravidelný úklid funguje.

  • Exteriér hotelu, umístění v centru poblíž kolonády. Procedury i personál milý, v pořádku. Saunový svet v partnerském hotelu, včetně skvělých dam na recepcích bazénu/sauny.

  • Doplatily jsme si za prostornější pokoj s výhledem. Ve společné koupelně s WC nefunguje větrák - centrálně vypnuto - prý ruši lázeňské hosty. Spa manažerka je arogantní, chování jak za minulého režimu, neprofesionální. Masáže/ procedury nelze jednoduše doobjednat, pouze přes spa manažerku , která je pritomna jen dopoledne. Jídlo na úrovni závodní jídelny, špatná kvalita kávy pri snidani, snaha šetřit je očividná...Chybí popisky jídla, vydávající personál často nevi , co přesně vydává ( jaká ryba? čím plněno maso...atd). Milá kosmetička nerozumi než par základních slov česky, mluvi pouze rusky, nelze se domluvit.. Hotel provozuje pravidelný spoj do partnerského hotelu, kde je bazén, sauny, další wellness servis. Spoj měl jeden den zpoždeni více než 15 minut. Na recepci nebyly schopni nic zjistit ( řidič nebere telefon, na recepci partnerského hotelu nic nevi). Na dotaz jak hodlají naši situaci vyřešit ( kamaradka je po operaci a neujde tolik do kopce , objednané služby v partnerském hotelu) nam bylo řečeno- objednáme vam taxika a vy si ho zaplaťte... Po 20ti minutách jsme vyřešili samy. Nikoho dále z hotelu nezajimalo jak...atd. Neprofesionálni.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
6
Value/money
6
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení pobytu a jsme rádi, že jste byli se službami během pobytu spokojeni.
Hotel Excelsior je ikonický hotel se 150 letou tradicí a jak exteriér, tak Interiéry zachovávají odkaz na historický význam a nejslavnější období let 1875-1910, neboli Belle Epoque. Ten jistě byl pompézní a "zlatý", vždyť už tehdy hotel hostil řadu významých osobností celoevropského významu. Jako každý historický styl, tak i Belle Époque má své milovníky, ale i kritiky. Někomu může připadat nevkusné, ovšem jiní naopak nadšeně obdivují kombinace secese, impresionismu a jisté dekadence a s potěšením se přenesou v čase do slavných lázeňských časů prince Edwarda VII, Goetheho, W.Churchilla... Děkujeme, že jste nám dali možnost k vyjádření a malé připomínce významné historie Belle Epogue.
L.Fojtíková, sales manager

Anna Petrásková

mature couple, 1.4.2022

Jihomoravský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Celý úobat byl perfektní.Personál příjemný.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Dana Slováková

group of friends, 1.4.2022

Zlínský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Velká spokojenost se vším. Děkujeme

  • Skvělé procedury, výborné jídlo, krásné ubytování, krásná turistická místa

  • Zakázala bych, aby si klienti brali do saunoveho světa mobilní telefony. Velmi to ruší. V této klidové zóně má být ticho, ne poslouchat pracovní či soukromé hovory!

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

mature couple, 30.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Náš první pobyt v lázních splnil maximálně naše očekávání a byli jsme příjemně překvapeni jak přístupem, tak službami i městem, jako takovým.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Miroslava Motyčková Mgr.

mature couple, 30.3.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • VŠE BYLO BÁJEČNÉ! Díky.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

other group, 29.3.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Kvalitu lázní i hotelu hodnotíme veskrze pozitivně.

  • Celková organizace pobytu včetně lázeňských procedur.

  • Nemáme připomínky.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Pavel Straka

mature couple, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Anonym

single traveler, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
10

Miroslava Plívová

single traveler, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
96 %
  • Byly jsme spokojené, není co vytknout.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
10

Anonym

group of friends, 28.3.2022

Plzeňský kraj

  • Overall rating
92 %
  • Hotel velmi pěkný přímo v centru Mariánských Lázní. Skvělá kuchyně, personál jídelny velice vstřícný a ochotný.

  • Neoznačené dveře v balného provozu. Personál vzhledem k tomu, že jsou hluboko postav prostě nestíhá ač se snaží jak mohou......

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Alice Šiková

single traveler, 24.3.2022

Plzeňský kraj

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Pavla Bařinová

mature couple, 23.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Štěpán Benda Ing

mature couple, 23.3.2022

Plzeňský kraj

  • Overall rating
92 %
  • spokojeni až na to, že nebylo v našich silách využít bazen.... Škoda !!!

  • ubytování, procedury, stravování, poloha hotelu

  • dostupnost bazenu, cena nápojů k jídlu, po zajištění procedury odejde sestra a mám po konci odejít... a co když se mi udělá zle???? možnost zazvonit na personál ???

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Ludmila Kovářová

single traveler, 21.3.2022

Olomoucký kraj

  • Overall rating
88 %
  • příjemný pobyt

  • vlídnost personálu

  • chaos či přetíženost u procedur

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Jarmila Krejčířová

single traveler, 15.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Pobyt ve Vašem hotelu mě příjemně překvapil. Recepční velmi milé a vstřícné, obsluhující personál rovněž, úklidový personál pracovitý a především všechny dámy, pečující o naše těla si zaslouží velké poděkování a pochvalu. Regenerační terapie byly sympatické a užitečné. Takže spokojenost.

  • Vše viz výše. Velmi jsem ocenila možnost lehkého poledního menu. Sympatické. Ocenila jsem spojení minibusu na hotel monty.

  • Exkluzivní hotel , jako je Excelsior, by mohl více dbát na upravenost řidičů převážejících hosty v minibusu na hotel Monty.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za Váš čas věnovaný recenzi hotelu a pobytu. Velmi nás potěšilo, že pobyt v hotelu Excelsior splnil Vaše očekávání a byli jste se službami spokojeni. Jsme rádi i za připomínky ke zlepšení a zejména máme radost, že jste si přivezly hezké vzpomínky a děkujeme za doporučení. Budeme potěšeni, pokud nás i v budoucnu navštívíte.
L.Fojtíková, sales manager