0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Gala Hotel Excelsior Recenzje

Ocena hotelu

90%
Znakomicie

by 699 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    95%
  • Wyposażenie

    89%
  • Komfort

    90%
  • Cena

    87%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 17.4.2022

Čeština

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Jaruška Teplá

podróżujący w pojedynkę, 14.4.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Pobyt v hotelu Excelsior nás příjemně překvapil. Krásný hotel, všude čisto, výborná kuchyně, velké množství lázeňských procedur vč. masáží, ochotný a příjemný personál atp. Maximální spokojenost - vřele doporučujeme.

  • Vynikající kuchyně vč. množství ovoce a zeleniny. Velmi příjemný a vstřícný personál. Množství lázeňských procedur vč. skvělých masáží atp.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za Vaši návštěvu a máme velkou radost, že pobyt proběhl zcela dle Vašich představ. Děkujeme Vám za příznivé hodnocení, moc si toho vážíme. Rádi jsme se o Vaše milé vzpomínky podělili s našim týmem.
Již se těšíme, až vás brzy opět přivítáme.
L.Fojtíková, sales manager

František Pavlík

para, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Je to náš 5 lázeňský pobyt od roku 2003, ale u vás jsme setkali s nevšední ochotou personálu . Na procedurách jsme byli vždy obslouženi s úsměvem , stejně tak na recepci a v restauraci.

  • Pěší procházky na bazén a po okolí ,klid v prostorách a okolí hotelu.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás potěšilo, že se Vám pobyt v hotelu Excelsior líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů.
L. Fojtíková, obchodní oddělení GALA HOTELS, s.r.o

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.4.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
8
Komfort
10
Value/money
10

Ing. Miloslav Hanuš

podróżujący w pojedynkę, 4.4.2022

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
84 %
  • lékařská služba

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8

Veronika Burešová

grupa przyjaciół, 3.4.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
68 %
  • Služby a servis v hotelu dle mého názoru neodpovídají čtyřhvězdičkovému označení. Interiér je předělán do pompézniho nevkusu ( zlaté štuky, mohutný dřevěný nábytek, obrazy králů, umělé květiny), z reproduktorů zní hity 80 tých let ( Michal David, Gott..). Ale čistý, pravidelný úklid funguje.

  • Exteriér hotelu, umístění v centru poblíž kolonády. Procedury i personál milý, v pořádku. Saunový svet v partnerském hotelu, včetně skvělých dam na recepcích bazénu/sauny.

  • Doplatily jsme si za prostornější pokoj s výhledem. Ve společné koupelně s WC nefunguje větrák - centrálně vypnuto - prý ruši lázeňské hosty. Spa manažerka je arogantní, chování jak za minulého režimu, neprofesionální. Masáže/ procedury nelze jednoduše doobjednat, pouze přes spa manažerku , která je pritomna jen dopoledne. Jídlo na úrovni závodní jídelny, špatná kvalita kávy pri snidani, snaha šetřit je očividná...Chybí popisky jídla, vydávající personál často nevi , co přesně vydává ( jaká ryba? čím plněno maso...atd). Milá kosmetička nerozumi než par základních slov česky, mluvi pouze rusky, nelze se domluvit.. Hotel provozuje pravidelný spoj do partnerského hotelu, kde je bazén, sauny, další wellness servis. Spoj měl jeden den zpoždeni více než 15 minut. Na recepci nebyly schopni nic zjistit ( řidič nebere telefon, na recepci partnerského hotelu nic nevi). Na dotaz jak hodlají naši situaci vyřešit ( kamaradka je po operaci a neujde tolik do kopce , objednané služby v partnerském hotelu) nam bylo řečeno- objednáme vam taxika a vy si ho zaplaťte... Po 20ti minutách jsme vyřešili samy. Nikoho dále z hotelu nezajimalo jak...atd. Neprofesionálni.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
6
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení pobytu a jsme rádi, že jste byli se službami během pobytu spokojeni.
Hotel Excelsior je ikonický hotel se 150 letou tradicí a jak exteriér, tak Interiéry zachovávají odkaz na historický význam a nejslavnější období let 1875-1910, neboli Belle Epoque. Ten jistě byl pompézní a "zlatý", vždyť už tehdy hotel hostil řadu významých osobností celoevropského významu. Jako každý historický styl, tak i Belle Époque má své milovníky, ale i kritiky. Někomu může připadat nevkusné, ovšem jiní naopak nadšeně obdivují kombinace secese, impresionismu a jisté dekadence a s potěšením se přenesou v čase do slavných lázeňských časů prince Edwarda VII, Goetheho, W.Churchilla... Děkujeme, že jste nám dali možnost k vyjádření a malé připomínce významné historie Belle Epogue.
L.Fojtíková, sales manager

Anna Petrásková

para, 1.4.2022

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Celý úobat byl perfektní.Personál příjemný.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Dana Slováková

grupa przyjaciół, 1.4.2022

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Velká spokojenost se vším. Děkujeme

  • Skvělé procedury, výborné jídlo, krásné ubytování, krásná turistická místa

  • Zakázala bych, aby si klienti brali do saunoveho světa mobilní telefony. Velmi to ruší. V této klidové zóně má být ticho, ne poslouchat pracovní či soukromé hovory!

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

para, 30.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Náš první pobyt v lázních splnil maximálně naše očekávání a byli jsme příjemně překvapeni jak přístupem, tak službami i městem, jako takovým.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Miroslava Motyčková Mgr.

para, 30.3.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • VŠE BYLO BÁJEČNÉ! Díky.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

inna grupa, 29.3.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Kvalitu lázní i hotelu hodnotíme veskrze pozitivně.

  • Celková organizace pobytu včetně lázeňských procedur.

  • Nemáme připomínky.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Pavel Straka

para, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
92 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
10

Miroslava Plívová

podróżujący w pojedynkę, 28.3.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
96 %
  • Byly jsme spokojené, není co vytknout.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
10

Anonim

grupa przyjaciół, 28.3.2022

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
92 %
  • Hotel velmi pěkný přímo v centru Mariánských Lázní. Skvělá kuchyně, personál jídelny velice vstřícný a ochotný.

  • Neoznačené dveře v balného provozu. Personál vzhledem k tomu, že jsou hluboko postav prostě nestíhá ač se snaží jak mohou......

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Alice Šiková

podróżujący w pojedynkę, 24.3.2022

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Pavla Bařinová

para, 23.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Štěpán Benda Ing

para, 23.3.2022

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
92 %
  • spokojeni až na to, že nebylo v našich silách využít bazen.... Škoda !!!

  • ubytování, procedury, stravování, poloha hotelu

  • dostupnost bazenu, cena nápojů k jídlu, po zajištění procedury odejde sestra a mám po konci odejít... a co když se mi udělá zle???? možnost zazvonit na personál ???

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8

Ludmila Kovářová

podróżujący w pojedynkę, 21.3.2022

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
88 %
  • příjemný pobyt

  • vlídnost personálu

  • chaos či přetíženost u procedur

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8

Jarmila Krejčířová

podróżujący w pojedynkę, 15.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Pobyt ve Vašem hotelu mě příjemně překvapil. Recepční velmi milé a vstřícné, obsluhující personál rovněž, úklidový personál pracovitý a především všechny dámy, pečující o naše těla si zaslouží velké poděkování a pochvalu. Regenerační terapie byly sympatické a užitečné. Takže spokojenost.

  • Vše viz výše. Velmi jsem ocenila možnost lehkého poledního menu. Sympatické. Ocenila jsem spojení minibusu na hotel monty.

  • Exkluzivní hotel , jako je Excelsior, by mohl více dbát na upravenost řidičů převážejících hosty v minibusu na hotel Monty.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Gala Hotel Excelsior replied to this review.
Velmi děkujeme za Váš čas věnovaný recenzi hotelu a pobytu. Velmi nás potěšilo, že pobyt v hotelu Excelsior splnil Vaše očekávání a byli jste se službami spokojeni. Jsme rádi i za připomínky ke zlepšení a zejména máme radost, že jste si přivezly hezké vzpomínky a děkujeme za doporučení. Budeme potěšeni, pokud nás i v budoucnu navštívíte.
L.Fojtíková, sales manager